  • 11. Data: 2003-10-31 14:29:32
    Temat: Re: [Inteligo] Wyplata w POS
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bnp8fv$ao3$1@news.onet.pl...

    > A nie jest tak, ze wszystkie ekspozytury i oddzialy maja, osobiscie nie
    > spotkalem sie, zeby gdzies nie bylo. Chyba tylko w agencjach nie montuja.

    To info z PKO BP:

    W odpowiedzi na Pana zapytanie chciałabym przekazać, że nie ma
    żadnej zasady dotyczącej, które oddziały posiadają terminale.
    Każdy oddział banku PKO BP SA sam decyduje o tym czy posiada możliwość
    akceptacji kart.
    O tym, który oddział posiada taką możliwość można dowiedzieć sie w
    konkretnej placówce (najczęściej na drzwiach placówki są naklejki ze znakami
    akceptacji). Natomiast infolinia nie posiada takich informacji.

    Z poważaniem,
    [...]
    Starszy Inspektor
    Wydział Telefonicznej Obsługi Klienta

    Najbardziej podoba mi się fragment: "nie ma żadnej zasady". Słowem - burdel
    kompletny, róbta co chceta. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 12. Data: 2003-11-03 14:06:20
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    nie wszyskie oddziały mają POS ,
    a kartą można wypłacić max .10 tys. tzn.jego wilekrotność

> [...]
    nie
    > mozna.
    > Ja:- Prosze zadzwonic na infolinie Inteligo.
    > Pan Kasjer:- Nieby jak, mam wyplacic za pomoca tej karty.
    > Ja: - W terminalu POS.
    > W tym momencie na scenie ukazuje sie Pani kasjerka.
    > Pan Kasjer: - W POS`ie mozna electrona? Chyba tylko Classic przechodzi.
    > Pani Kasjerka:- Mozna sprowbowac.
    > I sprobowali [chwala im za to].
    > Pani Kasjerka: - PRZESZLO!!
    > Pan kasjer z niezbyt zadowolona mina wyciagnal zeszyt z napisem VISA.
    Wpisal

  • 13. Data: 2003-11-03 14:21:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > nie wszyskie oddziały mają POS ,

    Jak na to wpadłeś ;-))) ?

    > a kartą można wypłacić max .10 tys. tzn.jego wilekrotność

    A tu już ktoś Ci głupot naopowiadał.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-11-03 14:32:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > niby jakich głupot ?????

    O wielkości wypłaty - przecież zacytowałam :((( Skąd Ci się wzięła ta
    głupota: "a kartą można wypłacić max .10 tys. tzn.jego wilekrotność". Po
    pierwsze skoro jak piszesz "max 10 tys." to skąd "wielokrotność"? Po drugie
    i tak całośc tego stwierdzenia nie jest prawdą.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-11-03 14:36:58
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    niby jakich głupot ?????

  • 16. Data: 2003-11-03 14:43:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo5pfu$kfh$...@k...task.gda.pl,
    Dario <a...@p...onet.pl>:
    > być może to noie po polskiemu , ale prawdziwie
    > by wypłacić kartą z pos-u 20. - 30 tys.
    > trzeba było wypłacać 2 x po 10 tys ,ponieważ POS nie dokonuje
    > autoryzacji większej niż 10 kawalków , za jednym podejściem , nie
    > autoryzował , a winnym posie pytał o hasło którego niestety pani
    > kasjerka nie znała

    Daruj sobie juz pisanie, bo zalosny jestes.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-11-03 14:45:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > być może to noie po polskiemu ,

    To na pewno.

    >ale prawdziwie

    To już nie.

> [...]
    > większej niż 10 kawalków , za jednym podejściem , nie autoryzował , a
    > winnym posie pytał o hasło którego niestety pani kasjerka nie znała

    Hę? Znowu jakieś głupoty ;-))) Miłosiernie dodam, że Twoje albo Pani
    Kasjerki, której uwierzyłeś. Ech - co to ludzie nie wymyślą... Na dodatek
    opisujesz to jako "regułę" - brak słów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-11-03 14:48:08
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

  • 19. Data: 2003-11-03 14:53:22
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    dla ciebie pewnie bo masz 5 zł i pewnie w m-banku

  • 20. Data: 2003-11-03 14:56:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > zamiast polemizować proszę odpowiedz ,
    > wypłacałaś kartą w pos-ie 20 kawałków ????

    Nie trzeba wypłacać, żeby stwierdzić że piszesz głupoty - albo to Twoje
    "przemyslenia", albo uwierzyłeś kasjerce.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn