  • 1. Data: 2003-10-29 14:22:35
    Temat: Umowa + regulamin PROVIDENT potrzebny ...
    Od: "Umowa PROVIDENT potrzebna" <d...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Poszukuję umowy pożyczki gotówkowej Providenta. O ile się orientuję, częścią
    umowy jest też jakiś regulamin. Tym też jestem zainteresowany. Jak by ktoś
    miał przez przypadek wersję elektroniczną to bym reflektował.

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2003-11-01 22:57:53
    Temat: Odp: Umowa + regulamin PROVIDENT potrzebny ...
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

> [...]
    > umowy jest też jakiś regulamin. Tym też jestem zainteresowany. Jak by ktoś
    > miał przez przypadek wersję elektroniczną to bym reflektował.

    Zwróć uwagę na BARDZO wysokie odsetki. Nie zdziw się jeśli wyjdzie kilkaset
    procent ...

    Tomasz
    < NOTO >