  • 1. Data: 2003-10-29 12:58:39
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witem,
    Przejrzalam oferty kilku bankow dotyczace kredytow hipotecznych.
    Mam juz pewne zdanie na ten temat.
    Ale moze wy moglibyscie mi rowzniez cos doradzic? Moze trafiliscie na
    jakas bardziej atrakcyjna oferte...

    pozdrawiam
    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, lataj?cym Pikusiu i nie
    tylko

  • 2. Data: 2003-10-29 14:58:05
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "WK" <w...@g...pl>

    Wilhelmina <o...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Mam juz pewne zdanie na ten temat.
    > Ale moze wy moglibyscie mi rowzniez cos doradzic? Moze trafiliscie na

    PKOBP !!!!
    do końca miesiąca jest jeszcze promocja

  • 3. Data: 2003-10-29 16:45:54
    Od: "Marcin W." <m...@i...pl>

    A wiesz jakie są zasady tej promocji? Podwyższone oprocentowanie (o 0.15%)
    przy zmniejszeniu prowizji (do 0.75% dla kredytów poniżej 100 tys. zł i
    0.00% prowizji dla kredytów powyżej 100 tys. zł). Jeśli ktoś bierze kredyt
    na długi okres (np. 25 lat) to straci na tej "promocji".

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2003-10-29 17:24:11
    Od: "Tomasz " <t...@g...pl>

    Wilhelmina <o...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Mam juz pewne zdanie na ten temat.
    > Ale moze wy moglibyscie mi rowzniez cos doradzic? Moze trafiliscie na

    wziąłem kredyt w PKO i mam złe doświadczenia,
    jednym słowem nie polecam, zbyt dużo ukrytych kosztów, o których dowiesz się
    w momencie podpisania umowy
    powodzenia
    tomek