  • 1. Data: 2003-10-29 18:53:51
    Temat: INTELIGO
    Od: "Maz" <r...@a...pl>

    Czy sa na grupie klienci Inteligo? Czy Ktos z Was korespondowal z tym
    bankiem. Czekam na odpowiedz drugi tydzien i chyba raczej juz nikt mi nie
    odpisze!!! Taki jest tam obyczaj lub zwyczaj?

    MAZ

  • 2. Data: 2003-10-29 20:02:48
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Maz" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy sa na grupie klienci Inteligo? Czy Ktos z Was korespondowal z tym
    > bankiem. Czekam na odpowiedz drugi tydzien i chyba raczej juz nikt mi nie
    > odpisze!!! Taki jest tam obyczaj lub zwyczaj?

    To jest właśnie ta wychwalana na grupie jakość obsługi ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-29 20:15:21
    Od: marco <u...@w...marcoos.net>

    Wed, 29 Oct 2003 19:53:51 +0100, na pl.biznes.banki, Maz napisał(a):

    > Czy sa na grupie klienci Inteligo? Czy Ktos z Was korespondowal z tym
    > bankiem. Czekam na odpowiedz drugi tydzien i chyba raczej juz nikt mi nie
    > odpisze!!! Taki jest tam obyczaj lub zwyczaj?

    Kilka razy pisalem z powaznymi dosyc problemami i odpowiedzi nie doczekalem
    sie nigdy. Jak mnie trafial szlag i dzwonilem na infolinie to dowiadywalem
    sie ze mail owszem byl zarejstrowany i wlasnie mieli sie zglaszac do mnie
    (po prawie 3 tygodniach) tylko ze wlasnie ich ubieglem ;)
    Jako ze sytuacja sie powtarzala a problemow z autoryzacja VE przez 3
    miesiace nie udalo im sie rozwiazac to ja rozwiazalem z nimi umowe zeby sie
    nadmiernie nie stresowac ;)

    --
    mp

  • 4. Data: 2003-10-29 22:17:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > To jest właśnie ta wychwalana na grupie jakość obsługi ;-))))

    Zlosliwa jestes ;)
    Do bankow to sie raczej dzowni niz pisze, chyba ze poczta wewnetrzna

  • 5. Data: 2003-10-29 22:22:00
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnpea7$rdg$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Zlosliwa jestes ;)
    > Do bankow to sie raczej dzowni niz pisze, chyba ze poczta wewnetrzna

    Teraz Ty jestes zlosliwy - dobrze wiesz, ze nie mają ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-10-29 22:25:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Zlosliwa jestes ;)

    Od urodzenia ;-)

    > Do bankow to sie raczej dzowni niz pisze, chyba ze poczta wewnetrzna

    Po pierwsze primo Inteligo nie ma poczty wewnętrznej (ach jak to osłabia
    jakość obsługi! ;-)))) Po drugie primo nie lubię dzwonić do banków, a
    legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
    listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-10-29 22:27:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:
    > Teraz Ty jestes zlosliwy - dobrze wiesz, ze nie mają ;)

    Wiem, ze nie maja - mialem na mysli tebanki (ogolnie), ktore taka
    funkcjonalnosc oferuja.
    Dlatego do Inteligo lepiej zadzwonic (w mBanku i Multi mozna jeszcze
    sprobowac chata walnac ;)

  • 8. Data: 2003-10-30 07:38:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > legendarna i wysoka jakość obsługi powinna ich skłonić do odpowiadania na
    > listy klientów. Chyba, że ta jakość jest bardziej legendarna niż wysoka

    Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.

    Czy oddzwonił do Ciebie kiedyś jakikolwiek inny bank i po kolei odnosił się
    do _wszystkich_ sugestii i uwag odnośnie regulaminów, tabeli opłat,
    funkcjonalności ?

    Bo ja już zauważyłem, że tak to jedynie inteligo potrafi. Reszta jak będzie
    miała dobry dzień to wyśle maila 'dziękujemy, uwagi zostaną przekazane'... i
    tyle.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-10-30 10:12:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Odpowiadają. Tylko czasem trzeba długo poczekać. Albo oddzwaniają.

    Nie zawsze - z mojego własnego doświadczenia - oddzwoniono do mnie w sprawie
    dłuuugo idącej wpłaty na konto, ponieważ jednak wyjaśnienia które dostałam
    były niepełne, Pani zobowiązała się wyjaśnić sprawę i ponownie oddzwonić -
    od paru tygodni jest cisza.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-10-30 10:34:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > były niepełne, Pani zobowiązała się wyjaśnić sprawę i ponownie oddzwonić -

    Dlatego powtarzam. Problemem istotnie jest czas oczekiwania na reakcję...
    Mam wrażenie, że za mało osób się tym zajmuje. Często czekam po kilka
    tygodni, ba, nawet miesięcy.

    Proste pytania - odpowiedzi są od razu. Ale czas się niemiłosiernie
    ślimaczy, gdy sprawa jest trudniejsza. Ostatnio czekałem na odpowiedź dwa
    miesiące...

    W mnogości mojej korespondencji do inteligo zgubiło się kilka wiadomości -
    to fakt. Ale można to wybaczyć spoglądając na 'intensywność' kontaktów...

    Zresztą przykład. Przy zlecaniu przelewów przez IVR nie uzupełniało się pole
    tytuł - po prostu szło z pustym polem. Jeden telefon na 0800 - zapisano
    zgłoszenie. Po kilku dniach telefon, że faktycznie jest usterka, i że
    oddwonią, jak naprawią. Kilka tygodni, naprawili, zadzwonili, że już jest
    OK... Wiesz, po czymś takim to człowiek czuje, że jest klientem, a nie tylko
    jednym z wielu rekordów w bazie danych.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara