  • 21. Data: 2003-11-03 14:58:40
    Temat: Re: [Inteligo] Wyplata w POS
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    zamiast polemizować proszę odpowiedz ,
    wypłacałaś kartą w pos-ie 20 kawałków ????

  • 22. Data: 2003-11-03 16:08:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Hę? Znowu jakieś głupoty ;-))) Miłosiernie dodam, że Twoje albo Pani
    > Kasjerki, której uwierzyłeś. Ech - co to ludzie nie wymyślą... Na dodatek
    > opisujesz to jako "regułę" - brak słów.

    Nie wiem co masz na mysli, ale limit 10 kzl dla terminala karcianego
    to nie jest jakas niespotykana sytuacja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 23. Data: 2003-11-03 20:33:29
    Od: "Glenn" <g...@W...pl>

    > Nie wiem co masz na mysli, ale limit 10 kzl dla terminala karcianego
    > to nie jest jakas niespotykana sytuacja.

    Skąd ta informacja?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-11-06 04:25:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@W...pl> writes:

    > Skąd ta informacja?

    Np. z instrukcji.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 25. Data: 2003-11-06 22:22:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Np. z instrukcji.

    Jakiej instrukcji? Może coś bliżej napiszesz?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-11-07 21:43:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

  • 27. Data: 2003-11-07 22:14:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    ----

    > Co jeszcze mam blizej napisac? Zadzwon do "domokrazcy" dowolnego
    acquirera,
    > powiedz ze jestes sklepem, i bedziesz takie rzeczy wiedziec.

    No to bzdury piszesz. Myslałam, że masz jakieś podstawy, o których nie wiem-
    a tak - ech -szkoda dyskusji. I zanim sie oburzysz przeczytaj jeszcze raz o
    co chodzi w wątku!

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2003-11-08 11:07:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > No to bzdury piszesz. Myslałam, że masz jakieś podstawy, o których nie wiem-
    > a tak - ech -szkoda dyskusji. I zanim sie oburzysz przeczytaj jeszcze raz o
    > co chodzi w wątku!

    Chetnie zobacze jakies Twoje podstawy, bo o ile moje mozna uznac za
    zwiazane z konkretna sytuacja lub nie (przeciez nie twierdze ze
    wszystkie terminale maja jednakowy limit, a tylko ze nie jest to
    niemozliwe), o tyle Twoich argumentow to na razie nawet sladu nikt
    nie widzial.

    Rozsadni ludzie staraja sie wstrzymywac z tak kategorycznymi
    stwierdzeniami jak "bzdury piszesz", jesli nie sa w stanie takiego
    twierdzenia obronic, albo jesli przynajmniej nie maja co do niego
    pewnosci.

    Doskonale wiem o co chodzi w tym watku.
    Nie myslisz chyba ze zdanie jednej osoby, istniejacej tylko w Usenecie,
    i oparte tylko na wewnetrznym przekonaniu ze to wlasnie ona a nie wszyscy
    inni ma racje, moze mnie oburzyc lub spowodowac jakies inne efekty tego
    typu.

    Ale nic to.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 29. Data: 2003-11-09 11:56:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > wszystkie terminale maja jednakowy limit, a tylko ze nie jest to
    > niemozliwe), o tyle Twoich argumentow to na razie nawet sladu nikt

    Podstawy są typu "dedukcyjnego" - myslałam, że Ty przedstawisz coś o czym
    nie wiem. A teraz do rzeczy: wątek jest o wypłacie gotówki w pos, który
    znajduje się w banku. Najczęściej w posie bankowym wypłaca się kwoty większe
    niż te, które są dostępne przez bankomat. Tymczasem limit 10k na taki pos
    nie wydaje się być prawdziwym, bo nie jest to kwota tak porażająca, żeby nie
    można jej było wypłacić za jednym razem. Ty natomiast odsyłasz mnie do
    aklajera z pytaniem o posy sklepowe, choć wcześniej jako argument podałeś
    jakąś mityczną "instrukcję"! Co to ma do rzeczy? ATSD gdyby posy sklepowe
    miały limit transakcji 10k to ciekawe jakbyś kupował lepszy sprzęt RTV, np?
    Toteż o ile nie widziałeś na własne oczy przywoływanej "instrukcji" to nadal
    twierdzę, że są to bzdury (limit 10k).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2003-11-09 19:33:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Podstawy są typu "dedukcyjnego" - myslałam, że Ty przedstawisz coś o czym
    > nie wiem.

    Czyli zakladam, ze o tym co napisalem wiedzialas.

> [...]
    > nie wydaje się być prawdziwym, bo nie jest to kwota tak porażająca, żeby nie
    > można jej było wypłacić za jednym razem.

    Podobnie jak ta kwota nie jest tak porazajaca, by nie dalo sie jej
    zaplacic w sklepie.

    > Ty natomiast odsyłasz mnie do
    > aklajera z pytaniem o posy sklepowe, choć wcześniej jako argument podałeś
    > jakąś mityczną "instrukcję"!

    Nie mityczna, a instrukcje dla sklepu - wiec chyba dobrze Cie skierowalem?
    Niestety nie wiem jak wyglada to w banku, nie jestem bankiem i raczej
    trudno byloby uwierzyc gdybym powiedzial ze jestem.

    > Co to ma do rzeczy? ATSD gdyby posy sklepowe
    > miały limit transakcji 10k to ciekawe jakbyś kupował lepszy sprzęt RTV, np?

    Latwo sprawdzic: wystarczy pojsc z karta, ktora nie dostanie autoryzacji
    na taka kwote i probowac kupic cos drozszego.

    Byc moze sklepy sprzedajace takie rzeczy maja wiekszy limit, byloby to
    logiczne.

    > Toteż o ile nie widziałeś na własne oczy przywoływanej "instrukcji" to nadal
    > twierdzę, że są to bzdury (limit 10k).

    Moze sprobuj wydedukowac co wynika z tego, ze nie sa to bzdury w odniesieniu
    do sklepow (a taka instrukcje widzialem), i ze pracownik banku (nie
    bedacy zapewne sprzedawca w sklepie) twierdzi ze u niego tez jest taki
    limit.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH