  • 1. Data: 2003-04-09 16:33:47
    Temat: BOŚ - opłaty dla maestro i ekokonta
    Od: m...@p...onet.pl

    Jakie trzeba ponieść opłaty, aby mieć Maestro z możliwością bezprowizyjnej
    wypłaty w prawie każdym bankomacie w Polsce?
    I jakie bankomaty przyjmują tylko Visę poza Nordeą?

  • 2. Data: 2003-04-09 17:58:03
    Temat: Re: BOŚ - opłaty dla maestro i ekokonta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jakie trzeba ponieść opłaty, aby mieć Maestro z możliwością bezprowizyjnej
    > wypłaty w prawie każdym bankomacie w Polsce?
    > I jakie bankomaty przyjmują tylko Visę poza Nordeą?

    przylaczam sie do pytania :) i jakie sa ew warunki do ROR

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-04-09 19:51:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > przylaczam sie do pytania :) i jakie sa ew warunki do ROR

    Czyzby BOS nie mial swojej www? ;)

    http://www.bosbank.pl/k_d_rach.htm

    Maciej

  • 4. Data: 2003-04-09 20:37:36
    Temat: Odp: BOŚ - opłaty dla maestro i ekokonta
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik MK w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:> "JaKi"
    <j...@g...pl> wrote in message

    > Czyzby BOS nie mial swojej www? ;)
    >
    > http://www.bosbank.pl/k_d_rach.htm

    gdyby był jakiś ranking na najgorszą strone
    banku, to BOS z całą pewnością byłby
    jednym z głownych faworytów

  • 5. Data: 2003-04-09 21:39:56
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Czyzby BOS nie mial swojej www? ;)
    >
    > http://www.bosbank.pl/k_d_rach.htm

    Ma, ale tam jest tyle informacji, ze ... ech szkoda gadac.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 6. Data: 2003-04-10 13:16:29
    Temat: BOŚ - mity i fakty
    Od: k...@...pl

    > Jakie trzeba ponieść opłaty, aby mieć Maestro z możliwością bezprowizyjnej
    > wypłaty w prawie każdym bankomacie w Polsce?

    Właśnie, może ktoś kto jest związany z BOŚ albo ma tam konto mógłby
    odpowiedzieć...

    Mnie interesują odpowiedzi na następujące pytania:
    1. Czy faktycznie jest możliwość wypłaty bez prowizji z każdego bankomatu w
    kraju ?
    1.a. Jeśli tak, to od kiedy ?
    1.b. Czy to nie jest tylko promocja ograniczona czasowo ? (tak jak w Inteligo)
    2. Czy opłata za konto (zakładane w tej chwili !) wynosi 2 zł, czy 5 zł ?
    (różne źródła mówią co innego)
    3. Czy jest jakikolwiek dostęp przez internet ? (jest tam jakiś homebanking,
    ale chyba tylko dla firm)

    na ra...

  • 7. Data: 2003-04-10 15:28:44
    Temat: Re: BOŚ - mity i fakty
    Od: m...@p...onet.pl

    Zdecydowana jest dezinformacja na stronach banku. Na jednej piszą, że opłata
    wynosi za ekokonto 2 złote, a na innej, że 5 złotych. I nie znalazłem nigdzie
    informacji o bezpłatnych bankomatach w całej Polsce.
    Internetu napewno dla klientów indywidualnych nie mają. Gdyby mieli, strona
    musiałaby być bardziej czytelna. Mają tylko dostęp telefoniczny, ale chyba
    płatny na 0801.

  • 8. Data: 2003-04-10 17:01:47
    Temat: Odp: BOŚ - mity i fakty
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik <k...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
    > kraju ?
    > 1.a. Jeśli tak, to od kiedy ?
    > 1.b. Czy to nie jest tylko promocja ograniczona czasowo ? (tak jak w

    Wypłaty w BOS są bezpłatne we wszystkich bankomatach w kraju od 3 lutego br,
    nie jest to żadna promocja. Jedyna gazeta która o tym pisała to GP
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=876&d
    ok=876.3.3.2.5.3.0.2.htm