  • 1. Data: 2003-04-09 13:20:43
    Temat: Identyfikacja
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Czy moglby mi ktos zidentyfikowac jaki to bank i jaki oddzial - w jakim
    miescie:

    13202433

    z gory dzieki

    adam

  • 2. Data: 2003-04-09 13:26:30
    Temat: Re: Identyfikacja
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy moglby mi ktos zidentyfikowac jaki to bank i jaki oddzial - w jakim
    > miescie:
    >
    > 13202433

    Raport wygenerowany przez program IBANator 2.0
    Data generowania : 03-04-09
    =========
    Dane jednostki banku
    Numer rozliczeniowy jednostki : 13202433
    Stary numer jednostki : 607270

    Bank Pocztowy SA (BPSA)
    Kom.Poczt.Przelewów Bankowych w Toruniu
    ul.Rynek Staromiejski 15
    87-100 Toruń

    Uczestniczy w poleceniu zaplaty : NIE
    Uczestniczy w porozumieniu czekowym : NIE
    Numeracja rachunków wg IBAN/NRB : Brak

    Uczestniczy pośrednio w systemie ELIXIR : poprzez jednostkę 13200006
    Uczestniczy bezpośrednio w systemie SYBIR : TAK
    =========
    http://www.ebanki.pl/iban/

  • 3. Data: 2003-04-09 13:27:26
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    "Rafał J. Czekała" wrote:

    > Raport wygenerowany przez program IBANator 2.0
    > Data generowania : 03-04-09

    wielkie dzieki!

    pozdrawiam
    adam