  • 11. Data: 2003-11-08 02:49:32
    Temat: Re: [OT] wyjazd do czech
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Czy ktos z Was uzywal karty ve z VW ?
    vyly jakies klooty w bankomatach ?
    dzieki za info bo przy nastepnym wyjezdzie mam zamiar sie ta karta tam
    posluzyc

  • 12. Data: 2003-11-08 08:11:09
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Moze ktos sie orientuje:)
    > Co najbardziej oplaca sie gdy jade do Pragi
    > 1) kupic korony u nas?
    > 2) placic tam VISA (czy maestro mozna tez?)
    > 3) czy wybrac kase z bankomatu w czechach?
    >
    > czy nasze polskie karty bankomatowe sie do czegos mi tam przydadza?

    \Wiem, że cześć się ze mną nie zgodzi, ale najopłacałniej jest wymienić tam
    dolary, tylko trzeba umiec czytac napisy na kantorach :)
    Wojtek

  • 13. Data: 2003-11-13 23:10:19
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    krzys napisał:

    [ciach]
    > BARDZO polecam kartę przedpłaconą ING BS.

    [ciach]
    > Czyli BEZ WTPIENIA
    > 2) najkorzystniejsze
    > 1) jeśli po sensownym kursie - wbrew pozorom przy granicy nie zawsze
    > najtaniej.
    > 3) jak najbardziej z porzadnej prowizjami karty - i tu ta karta ING jest cacy
    > Zdaje sie,że jest to MAESTRO....

    Oj, krzysiu krzysiu - zamawiasz w banku kartę i nawet nie wiesz czy jest
    to Maestro czy Visa Electron ;-)

    Chodzi bez wątpienia o tę kartę: http://www.ing.pl/u235/navi/54632 i
    jest to karta Maestro.

    Jeśli to prawda, jak piszesz, że są takie dobre przeliczniki przy
    wypłatach za granicą to trzeba się będzie jej uważnie przyjrzeć.

    Pozdrawiam,

    K.

  • 14. Data: 2003-11-15 23:36:20
    Temat: Odp: [OT] wyjazd do czech
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli to prawda, jak piszesz, że są takie dobre przeliczniki przy
    > wypłatach za granicą to trzeba się będzie jej uważnie przyjrzeć.
    Ano nie było to dla mnie ważne:) Jechałem na Ukrainę, nie chciałem brac
    żadnych "powaznych" kart na wypadek kradziezy ( no i o dziwo mnie okradli,
    ale tylko z komórki i to na kartę). A ta miała liniową prowizję..... A nie
    brałem dużej kwoty ( raptem na karcie było 500 zeta na wszelki wypadek).
    Zreszta wpadłem na nią w dniu wyjazdu gdzieś w necie a że oddział mam w
    swooim budynku.... po 50 minutach wróciłem z kartą...( tak długo, bo
    musiałem do bankomatu swojeo banku wypłacić kasę podjechać)....
    Ponawiam: idealna karta dla kogoś, kto jedzie za granice i chce małe kwoty
    sobie bez problemu wypłacać. ( przy dużych _być_może_ inne karty będa
    lepsze)

  • 15. Data: 2003-11-15 23:38:15
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Krystek <k...@s...pl_> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bp131h$f3e$...@a...news.tpi.pl...
    > Oj, krzysiu krzysiu - zamawiasz w banku kartę i nawet nie wiesz czy jest
    > to Maestro czy Visa Electron ;-)
    Kupuję, nie zamawiam.... karta już sobie czeka w banku BEZ nazwiska
    właściciela...

    > Chodzi bez wątpienia o tę kartę: http://www.ing.pl/u235/navi/54632 i
    > jest to karta Maestro.

    tak.. do tej pory nie wiem czym sie różni PODRÓZNIKA ( którą mam podobno) od
    DOMOWEJ KASY

    Pytałem banku i tez nie potrafili powiedzieć...