  • 1. Data: 2003-11-06 17:04:03
    Temat: Transfer Euro w kraju
    Od: "n...@p...onet.pl" <n...@W...onet.pl>

    Jakim najtańszym sposobem można przesłać w obrębie Polski Euro?
    Niekoniecznie musi być to systemem bankowym.
    Mam dostać stypendium Socrates-Erasmus w Euro. Kasa ma być przekazana z
    Poznania do Katowic. Inteligencja wypłacająca stypendium chce naturalnie iść
    na łatwiznę i przewalutować kasę, a ja za te śmieszne pieniądze mam sobie
    sam kupić Euro. Co doradzacie?

  • 2. Data: 2003-11-06 17:18:49
    Temat: Re: Transfer Euro w kraju
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Jakim najtańszym sposobem można przesłać w obrębie Polski Euro?
    > Niekoniecznie musi być to systemem bankowym.

    Zapakować do koperty i zawieźć/wysłać kurierem ? Ale to chyba i tak
    wyjdzie drożej niż dwukrotne przewalutowanie.

> [...]
    > stypendium chce naturalnie iść na łatwiznę i przewalutować kasę, a
    > ja za te śmieszne pieniądze mam sobie sam kupić Euro. Co doradzacie?

    Trochę nie rozumiem, po co Ci właściwie te euro w formie euro? W
    Polsce nie wydasz... Chcesz wozić ze sobą gotówkę za granicę?

  • 3. Data: 2003-11-06 18:03:00
    Od: n...@p...onet.pl

    Dokładnie. Soccrates-Erasmus to studia zagraniczne. Wyjeżdzam do NImiec na
    jeden semestr. Ludzie jednak mają problem z przekazaniem pieniędzy w Polsce,
    więc nawet nie wspominam im nic o przelwie międzynarodowym SWIFTem lub innym
    takim.