  • 1. Data: 2003-11-06 13:35:03
    Temat: Strata na lokatcie antypodatkowej
    Od: "radbut" <r...@p...onet.pl>

    Cześć
    Złożyłem pieniądze na bankowej lokacie antypodatkowej i antypodatkowym funduszu
    i nie wyszedłem na tym najlepiej. Nie wiem co myśleć na ten temat.
    Kto miał podobny przypadek i chciałby się tym podzielić?

  • 2. Data: 2003-11-06 13:43:26
    Temat: Re: Strata na lokatcie antypodatkowej
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    radbut <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Złożyłem pieniądze na bankowej lokacie antypodatkowej i
    > antypodatkowym funduszu i nie wyszedłem na tym najlepiej. Nie wiem co
    > myśleć na ten temat.
    > Kto miał podobny przypadek i chciałby się tym podzielić?

    Bank istytucja zaufania publicznego ;)
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03110
    6/pieniadze_a_6.html
    Chciales sie wycwanic i nie zostac oskubany przez rzad, to oskubaly cie
    banki. No coz :)

  • 3. Data: 2003-11-06 13:59:54
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03110
    6/pieniadze_a_6.html

    W mBanku też 4.1%. Odsetki wypłacane co kwartał. Nie narzekam.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-11-09 21:22:43
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "radbut" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nie wyszedłem na tym najlepiej. Nie wiem co myśleć na ten temat.
    > Kto miał podobny przypadek i chciałby się tym podzielić?

    skorzystałem z zamknietego funduszu, a jakis czas potem - nieco
    przestraszony perspektywami - zdecydowałem się sprzedać jednostki. Byłem
    mocno zaskoczony, jak niska jest cena w stosunku do wyceny funduszu.Może
    powinienem dłużej poczekać, wstrzymac się - trudno stało się.