  • 1. Data: 2003-11-06 16:34:12
    Temat: KK Raiffeisen
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Mam male pytanko do uzytkownikow. Nie wiecie czy moja jakies 'procedury
    odzyskiwania klienta' ? Konkretnie chodzi mi o to czy jezeli zrezygnuje z KK
    to zaproponuja np. kolejny rok uzytkowania karty za darmo ?

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-11-06 19:03:44
    Temat: Re: KK Raiffeisen
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    $Szalony_Kapelusznik$ <s...@w...pl> wrote:
    > Mam male pytanko do uzytkownikow. Nie wiecie czy moja jakies 'procedury
    > odzyskiwania klienta' ? Konkretnie chodzi mi o to czy jezeli zrezygnuje z KK
    > to zaproponuja np. kolejny rok uzytkowania karty za darmo ?

    Nie, zaproponują zezłomowanie poloneza za darmo :P

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2003-11-06 21:22:13
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, zaproponują zezłomowanie poloneza za darmo :P

    Mozesz cos na temat ?
    Jezeli chodzi o KK Raiffeisena to w zyciu nie zamierzam placic za to 85 PLN,
    za droga jest - jak dadza kolejny rok za darmo to moge pouzywac (a przy
    obrotach jakie generuje na KK kazdy rozsadny bank by dal :), a jak nie to
    biore KK Vitay z PKO BP :)

    Jezeli chodzi o zlomowanie to raczej jestem za zlomowaniem pojazdow powyzej
    10 lat :P

    MAd Hat
    ter