  • 21. Data: 2005-05-17 22:44:38
    Temat: Re: Szukam ofiar phishingu w BPH
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Tu chodzi po prostu o to, że dziennikarz ma być obiektywny, a Ty już
    > zanim w ogóle zacząłeś zbierać materiały, już wiesz, że nie będziesz.

    eeee tam.
    A dziennikarz to jakis sedzia, czy co? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 22. Data: 2005-05-18 05:22:26
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > eeee tam.
    > A dziennikarz to jakis sedzia, czy co? ;)

    może być sędzią, może być hieną
    wszystko zależy od wychowania i wykształcenia, etyki
    kiedyś mówiło się, że każdy Polak zna się na polityce i medycynie
    z wysypu dziennikarzy na grupie wynika, co drugi to w dodatku dziennikarz

    pozdro
    trainer

  • 23. Data: 2005-05-18 08:15:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    trainer <t...@p...org> wrote:
> [...]
    > kiedyś mówiło się, że każdy Polak zna się na polityce i medycynie
    > z wysypu dziennikarzy na grupie wynika, co drugi to w dodatku

    A nie uwazasz, ze dziennikarz tez moze miec poglady? Moze pisac pod linie
    redakcji?
    Owszem powinien byc obiektywny i sprawdzac pewne rzeczy, ale jak ma ochote
    przywalic bankowi, _dobrze_ to argumentujac, to czemu nie?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 24. Data: 2005-05-18 12:22:31
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Dlaczego nie? :)
    > W Autokąciku udzielał się bardzo wysoki rangą funkcjonariusz
    > pod nickiem "Policjant". I zrobił bardzo dużo dobrego dla
    > forumowiczów.

    To byl naczelnik WRD w Warszawie. Byly zreszta juz teraz.
    No ale niektorzy znali go osobiscie wiec niejako zweryfikowany

  • 25. Data: 2005-05-18 13:47:31
    Temat: [OT] Re: Szukam ofiar phishingu w BPH
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d6fbv1$ocj$...@n...onet.pl, ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:

    > To byl naczelnik WRD w Warszawie. Byly zreszta juz teraz.
    > No ale niektorzy znali go osobiscie wiec niejako zweryfikowany

    Ale chyba nie od razu było wiadomo kto to i dlaczego.
    Z tego co pamiętam gościa spotkało sporo nieprzyjemności
    ze strony niektórych forumowiczów (chyba tych co wypisują
    na przystankach chwdp, bo coś bardziej ambitnego jest
    poza ich zasięgiem).

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 26. Data: 2005-05-18 17:05:11
    Temat: Re: [OT] Re: Szukam ofiar phishingu w BPH
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Miroo"

> [...]
    > ze strony niektórych forumowiczów (chyba tych co wypisują
    > na przystankach chwdp, bo coś bardziej ambitnego jest

    jak wiadomo jest to skrót od CHce Wstąpić Do Policji
    wiec o co sie rozchodzi :-)
    *** blad ***

  • 27. Data: 2005-05-18 17:39:23
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A nie uwazasz, ze dziennikarz tez moze miec poglady? Moze pisac pod linie
    > redakcji?

    może i tak się robi w NIE czy w Wyborczej, ale jaką linię i jakiego sponsora
    ma Magazyn Internet? BRE Bank czy coś takiego?
    Linia redakcji w tym przypadku powinna polegać na obiektywnym wyjaśnieniu
    jak doszło do zdarzeń, na co uważać, przy okazji można wspomnieć o palecie
    stosowanych zabezpieczeń, powinno też dać szansę wypowiedzi BPH. Jaki ma być
    cel tego artykułu - opowiedzieć historię i ostrzeć mało spostrzegawczych,
    czy przedstawić obraz katastrofy obok reklamy mBanku na całą stronę?
    Nie zapominajmy, że dziura polegała na tym, że to bezmyślni klienci podawali
    "phishermanom" namiary.
    Sformułowanie "(...) nalezy sie publiczna nagana w jak najszerszym zakresie"
    jest czymś w rodzaju hipotezy, którą autor stawia na początku, a nie próbuje
    dojść do prawdy stosując metodę badawczą.

    > Owszem powinien byc obiektywny i sprawdzac pewne rzeczy, ale jak ma ochote
    > przywalic bankowi, _dobrze_ to argumentujac, to czemu nie?

    jak ma ochotę przywalić, to oczywiście go od tego nie odwiedziemy, ale też w
    moim poprzednim komentarzu nie zabraniałem niczego kategorycznie, tylko
    wyraziłem swoją ocenę takiego działania

    pozdro
    trainer

  • 28. Data: 2005-05-18 19:03:48
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Gruszecki" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez jestem przewrazliwiony. Ale nie umialem znalezc lepszego okreslenia.

    Proponuję http://pl.wikipedia.org/wiki/Cracker - jest o niebo
    lepsze.

    Pozdrawiam

    Piotr