  • 1. Data: 2005-05-16 18:22:24
    Temat: Szukam ofiar phishingu w BPH
    Od: "Pawel Gruszecki" <p...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Jestem dziennikarzem miesiecznika Magazyn Internet. Nie zamierzamy przejsc
    obok tematu ostatnich incydentow w BPH obojetnie - bankowi BPH, a takze
    innym stosujacym podobny poziom zabezpieczen nalezy sie publiczna nagana w
    jak najszerszym zakresie.

    Dlatego mam prosbe, jezeli ktos z czytajacych te grupe padl ofiara dzialan
    grupy hackerow, ktora w ostatnich dniach "przeksiegowala" - podobno - okolo
    1 mln zlotych, prosze o odpowiedz zwrotna na maila. Jezeli to jest ktos z
    Waszych znajomych, prosze o przekazanie im tej informacji. Prosze tylko o
    powazne zgloszenia, ktore bedziecie w stanie udokumentowac.

    Gwarantuje pelna anonimowosc! (chroni Was tajemnica informatora)

    Chcemy zebrac maksimum informacji dotyczacych tej sprawy.

    Pozdrawiam,
    Pawel Gruszecki
    Magazyn Internet

  • 2. Data: 2005-05-16 19:03:39
    Temat: Re: Szukam ofiar phishingu w BPH
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Pawel Gruszecki wrote:
> [...]
    > BPH, a takze innym stosujacym podobny poziom zabezpieczen nalezy sie
    > publiczna nagana w jak najszerszym zakresie.

    Mam dla Ciebie tytuł artykułu: "BePeHahaha" *

    *Copyright Bartol

  • 3. Data: 2005-05-16 19:18:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Mam dla Ciebie tytuł artykułu: "BePeHahaha" *

    O, to doskonaly pomysl.

    > *Copyright Bartol

    Hehehe, moja slawa rosnie. ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2005-05-16 19:22:04
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Pawel Gruszecki napisał(a):

    > Witam serdecznie,
    >
    > Jestem dziennikarzem miesiecznika Magazyn Internet

    Ciekawe

    To Wasz magazyn nie ma własnej domeny, że nadajesz z gazeta.pl?
    To Wasz magazyn nie ma łącza stałego, że nadajesz z dial Up Tepsy?

    Poza tym co to jest Magazyn Internet? Pierwsze słyszę....

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-16 19:34:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

  • 6. Data: 2005-05-16 20:55:13
    Od: "deney" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk"

    > Ciekawe
    >
    > To Wasz magazyn nie ma własnej domeny, że nadajesz z gazeta.pl?
    > To Wasz magazyn nie ma łącza stałego, że nadajesz z dial Up Tepsy?

    eee, czepianie sie, na pewno wspolpracownik
    pisalem dla wielu gazet, a tylko w jednej "laskawie" zalozyli mi konto
    mailowe, zreszta na krotko;)

    pozdr

    d.

  • 7. Data: 2005-05-16 21:18:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    deney napisał(a):

    > eee, czepianie sie,

    Nie. To ostrożność

    Ty jak rozumiem wierzysz wszystkim jak leci. Podziwiam :)

    >na pewno wspolpracownik

    Po czym to wywnioskowałeś? Bo się tak przedstawił? No to znowu podziwiam i
    gratuluję *pełnego* zaufania do ludzi :)

    Czy jak się przedstawię jako Komendant Główny Policji piszący na grupę z
    "prywatnego" adresu na poczta.fm to też mi uwierzysz?

    > pisalem dla wielu gazet, a tylko w jednej "laskawie" zalozyli mi konto
    > mailowe, zreszta na krotko;)

    Tylko, że tu ktoś chce zbierać materiały na pewien temat związany z
    bankowością a ja nie bardzo widzę na tym etapie by ta osoba się
    dostatecznie zweryfikowała. A może to konkurencja BPH chce zebrać trochę
    informacji? ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 8. Data: 2005-05-16 21:26:21
    Od: "deney" <d...@o...pl>

> [...]
    > bankowością a ja nie bardzo widzę na tym etapie by ta osoba się
    > dostatecznie zweryfikowała. A może to konkurencja BPH chce zebrać trochę

    To konto mailowe jest dla Ciebie ostateczna metoda weryfikacji czlowieka?
    Jesli masz jakies informacje (i chcesz sie nimi podzielic;) - kontaktujesz
    sie z nim i wtedy zadasz pelniejszego uwiarygodnienia. Jesli nie masz -
    siedzisz cicho.

    Spokojnie. Tak to (niestety) jeszcze w dziennikarce dziala. Bez napinki.

    EOT

    pozdr

    d.

  • 9. Data: 2005-05-16 21:26:38
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Pawel Gruszecki napisał(a):

> [...]
    > innym stosujacym podobny poziom zabezpieczen nalezy sie publiczna nagana w
    ...i Ty zamierzasz im tej nagany udzielić. Zaraz po RMFie, Interii, GW itp.

    Brzmi jak obietnica przedwyborcza. Zaczynam się bać... A tak z
    ciekawości : czy w tym Twoim miesięczniku ukazał się kiedyś artykuł
    chwalący Twoim zdaniem dobre rozwiązania zabezpieczeń w jakimkolwiek banku?

> [...]
    > powazne zgloszenia, ktore bedziecie w stanie udokumentowac.
    >
    > Gwarantuje pelna anonimowosc! (chroni Was tajemnica informatora)

    Jestem cholernie ciekaw, co masz zamiar napisać i do jakich wniosków
    zamierzasz dojść. Daj znać jak skończysz pisać artykuł i napisz, kiedy
    się ukaże.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 10. Data: 2005-05-16 21:40:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-16 23:26- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    deney, gdy pisał(a):

> [...]
    > siedzisz cicho.
    >
    > Spokojnie. Tak to (niestety) jeszcze w dziennikarce dziala. Bez napinki.

    W której dziennikarce? Znam jedną ale ona działa inaczej, choć też miło...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****