  • 1. Data: 2005-05-16 16:44:02
    Temat: Nowość w BPH?
    Od: Rysio <m...@g...pl>

    Czołem,

    Czy ktoś zna więcej szczegółów na temat tej oferty: Srebrny Sezam za
    friko przy wpływach 2500PLN miesięcznie?
    http://www.kontozadarmo.pl/

    W TOiP nie ma jeszcze o tym ani słowa.

    Pzdr,
    Rysio

  • 2. Data: 2005-05-16 17:55:40
    Temat: Re: Nowość w BPH?
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rysio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czołem,
    >
    > Czy ktoś zna więcej szczegółów na temat tej oferty: Srebrny Sezam za friko
> [...]
    Bo to promocja i w TOiP nie będzie
    Dla nowo zakładanych kont Srebrny jest możliwość darmowego prowadzenia konta
    jak wpływ/wpłata własna średniomiesięcznie będzie wynosiła 2,5kpln to konto
    będzie prowadzone za darmo. Okres liczenia średnich wpływów wynosi rok.
    Promocja ograniczona czasowo

    Darek

  • 3. Data: 2005-05-16 18:48:07
    Od: Rysio <m...@g...pl>

    Darek wrote:
> [...]
    > będzie prowadzone za darmo. Okres liczenia średnich wpływów wynosi rok.

    A skąd wiesz o tym, że okres liczenia wpływów to rok? Jest gdzieś
    regulamin tej promocji?

    Rysio

  • 4. Data: 2005-05-16 18:51:44
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Ale karta maestro do rachunku kosztuje 2 złote, czyli razy 2 dla
    rachunku wspólnego to jedyne 4 złote miesięcznie. Plus ewentualne
    opłaty za bezpieczeństwo kart i już nie jest za darmo.

    MichalL

  • 5. Data: 2005-05-16 20:16:41
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Joo, w reklamie TV mówią, że pół miliona klientów przeszło do BPH z
    innych banków od początku roku.
    A ilu w tym czasie uciekło z BPH ?

    Przynajmniej ja :)

    MichalL

  • 6. Data: 2005-05-17 12:05:39
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 18:44:02 +0200, Rysio napisał(a):

    > Czy ktoś zna więcej szczegółów na temat tej oferty: Srebrny Sezam za
    > friko przy wpływach 2500PLN miesięcznie?
    > http://www.kontozadarmo.pl/
    >
    > W TOiP nie ma jeszcze o tym ani słowa.

    Liczą, że przejmą tych co uciekali z VW ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 7. Data: 2005-05-17 12:13:11
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-17 14:05- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Miller, gdy pisał(a):

    > Liczą, że przejmą tych co uciekali z VW ;-)

    Całkiem to wszystko zabawne, ale przyznać trzeba, że jedną rzecz w BPH
    mają zrobioną porządnie - adresy stron.
    Co do reszty, to raczej żenada. Ostatnio stwierdziłem, że nadal działa
    strona promocji w merlinie, mimo że promocja skończyła się w Sylwestra.
    Widać dużo mają miejsca na serwerach i zarządzają "na bogato"

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2005-05-17 16:29:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek said the following On 2005-05-16 19:55:
    [...]

> [...]
    > będzie prowadzone za darmo. Okres liczenia średnich wpływów wynosi rok.

    Bjuti.
    Ale czy gdzieś jest regulamin tej promocji ?
    KJ

  • 9. Data: 2005-05-17 17:43:56
    Od: "pekier" <p...@i...pl>

    Przez pierwszy rok od otwarcia rachunku nie pobierają opłaty za prowadzenie. Po
    upływie roku liczą średnie miesięczne wpływy na konto i jeśli jest to min. 2500
    zł na miesiąc, to przez kolejny rok prowadzenie konta jest bezpłatne. I tak
    sprawdzają co rok.
    Wpływy z zapadających lokat ani kredytów nie są brane pod uwagę.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2005-05-17 17:57:07
    Od: Rysio <m...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > [ciach]
    >
    > Bjuti.
    > Ale czy gdzieś jest regulamin tej promocji ?
    > KJ

    Z maila od banku:

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na zapytanie informuję, iż obecnie obowiązująca promocja
    kont osobistych została wprowadzona w życie Pismem wewnątrzbankowym. Dla
    tej promocji nie obowiązuje odrębny regulamin. W momencie gdy zdecyduje
    się Pan w okresie trwania promocji założyć rachunek osobisty np Srebrny
    Sezam wówczas doradca w Oddziale Banku w systemie Bankowym odnotuje, iż
    jest Pan promocją objęty.
    ..."

    Rysio