    From: "trainer" <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szukam ofiar phishingu w BPH
    Date: Wed, 18 May 2005 19:39:23 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A nie uwazasz, ze dziennikarz tez moze miec poglady? Moze pisac pod linie
    > redakcji?

    może i tak się robi w NIE czy w Wyborczej, ale jaką linię i jakiego sponsora
    ma Magazyn Internet? BRE Bank czy coś takiego?
    Linia redakcji w tym przypadku powinna polegać na obiektywnym wyjaśnieniu
    jak doszło do zdarzeń, na co uważać, przy okazji można wspomnieć o palecie
    stosowanych zabezpieczeń, powinno też dać szansę wypowiedzi BPH. Jaki ma być
    cel tego artykułu - opowiedzieć historię i ostrzeć mało spostrzegawczych,
    czy przedstawić obraz katastrofy obok reklamy mBanku na całą stronę?
    Nie zapominajmy, że dziura polegała na tym, że to bezmyślni klienci podawali
    "phishermanom" namiary.
    Sformułowanie "(...) nalezy sie publiczna nagana w jak najszerszym zakresie"
    jest czymś w rodzaju hipotezy, którą autor stawia na początku, a nie próbuje
    dojść do prawdy stosując metodę badawczą.

    > Owszem powinien byc obiektywny i sprawdzac pewne rzeczy, ale jak ma ochote
    > przywalic bankowi, _dobrze_ to argumentujac, to czemu nie?

    jak ma ochotę przywalić, to oczywiście go od tego nie odwiedziemy, ale też w
    moim poprzednim komentarzu nie zabraniałem niczego kategorycznie, tylko
    wyraziłem swoją ocenę takiego działania

    pozdro
    trainer