  • 1. Data: 2005-05-16 16:42:42
    Temat: Jak to jest z mBankiem?
    Od: "Endrju" <w...@w...pl>

    Witam...

    Dlaczego mBankowi nie zalezy na poprawie stanu bezpieczenstwa systemu
    tanzakcyjnego?
    Dlaczego nie zostana wprowadzone tokeny tylko tkwi sie przy haslach
    jednorazowych ktore reprezentuja znikomy poziom bezpiczenstwa...
    Domyslam sie, ze chodzi o koszty - ale jakos Lukasa stac by dodawac token do
    eKonta Pro, mimo ze koszty funkcjonowania ma znacznie wyzsze, ponadto tokeny
    moglyby byc wprowadzone opcjonalnie (za niewielka oplata)

    Dodac nalezy, ze w przypadku tego banku ryzyko jest podwojne... informacja o
    ew. kradziezy pieniedzy z banku sploszy co bardziej cywilizowanych klientow
    (a Ci stanowia zdecydowana wiekszosc) - zadziwia mnie wiec "odwaga" Zarzadu.

    Moze ktos odpowie mi na powyzsze pytania - bo jakos sam mBank tego zrobic
    nie mogl.
    Ciekaw jestem waszej opinii...

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-05-16 16:45:02
    Temat: Re: Jak to jest z mBankiem?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Endrju <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jednorazowych ktore reprezentuja znikomy poziom bezpiczenstwa...
    > Moze ktos odpowie mi na powyzsze pytania - bo jakos sam mBank tego

    Bo oni teraz mysla od razu o zabezpieczeniach biometrycznych, a nie beda
    dziadowac na jakis tam tokenach...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-16 16:49:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dlaczego nie zostana wprowadzone tokeny tylko tkwi sie przy haslach
    > jednorazowych ktore reprezentuja znikomy poziom bezpiczenstwa...

    To teraz uzasadnij powyższe stwierdzenie. A zwłaszcza słowo "znikomy".

  • 4. Data: 2005-05-16 17:47:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    hasla jednorazowego uzytku sa super, malo klopotliwe, ja nie chce tokena do
    rachunku!!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2005-05-16 19:10:35
    Od: "MALDIs" <r...@p...onet.pl>

    > Dlaczego mBankowi nie zalezy na poprawie stanu bezpieczenstwa systemu
    > tanzakcyjnego?

    VW bank ma super NOWEJ generacji (3G) tokeny elektoniczne. Polecam

  • 6. Data: 2005-05-16 19:17:44
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d6aiic$jds$1@news.onet.pl grupowicz Endrju napisał:

    > Witam...
    >
    > Dlaczego mBankowi nie zalezy na poprawie stanu bezpieczenstwa systemu
    > tanzakcyjnego?

    IMHO największy ból to brak limitów dziennych przelewów.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-05-17 09:42:05
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 21:17:44 +0200, August napisał(a):

    > IMHO największy ból to brak limitów dziennych przelewów.

    mi bardziej dokucza maly maksymalny limit wyplat dziennych z bankomatu

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2005-05-17 10:27:07
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > mi bardziej dokucza maly maksymalny limit wyplat dziennych z bankomatu

    Maly ? Mozna przeciez podniesc do 5000 zl, no chyba ze nie wszyscy tak moga ?

  • 9. Data: 2005-05-17 10:56:47
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    xXx napisał(a):

    > Maly ? Mozna przeciez podniesc do 5000 zl, no chyba ze nie wszyscy tak moga ?

    5kzł to niekoniecznie musi być dużo.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2005-05-17 11:24:19
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 12:56:47 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

    > 5kzł to niekoniecznie musi być dużo.

    dokladnie. 5k to czasem malo. a to przeciez jest maksymalny limit wyplat,
    wiec co im szkodzi go powiekszyc? dla bezpieczenstwa i tak zwykle aktualny
    mam duzo nizej.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl