  • 61. Data: 2010-10-26 22:36:16
    Temat: Re: [OT] Porównanie bankowości w Polsce i Wielkiej Brytani na wesoło
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Michal" <n...@n...org> wrote in message
    news:4cc68ed9$0$27026$65785112@news.neostrada.pl...

    > Napisałem Ci już, że EOT, więc z Tobą nie "dyskutuję". Podpowiem Ci tylko,
    > skoro wzrok już nie domaga i się w latach 80tych zatrzymałeś, gdzie możesz
    > założyć bezpłatny bezwarunkowo rachunek z bezpłatną bezwarunkowo kartą
    > debetową do okazjonalnego pobytu w Polsce (o coś takiego pytałeś):
    >
    > www.mbank.pl

    PO raz, to ja w Polsce jak pisalem bede/jestem okazjonalnie internetu nie
    mam. Po kafejkach chodzic nie bede by zrobic jakas operacje w banku.
    Wiec juz masz warunek - posiadanie internetu - odpada wbo mialo byc
    bezwarunkowo.

    > Nawet sobie możesz za darmo bezwarunkowo tam GBP przelać na konto
    > walutowe, które jest za darmo (w przeciwieństwie do UK).

    PO dwa, przelwey zagraniczne sa platne. Sprawdz Tabele oplat.

    > Pozdrawiam ozięble, trollu (a ostatnio miałem nadzieję, że jednak nim nie
    > jesteś).

    Po prostu zamiast bronic wlasna piersia bankowosci w Poslce lepiej otworz
    oczy i zobacz jak cie okradaja.
    Bo niby napisza bezwarunkowo a potem jak co do czego to sie okazuje, ze to
    za darmo ale...
    Jeszcze raz pisze, szukam konta darmowego bezwarunkowego jak w UK - do tej
    pory nikt takiego nie wskazal a wiekszisc z aws przekrzykuje sie gdzie to
    nie jest darmow,. jak wskaze, ze nie to zaczyna sie od trola koniec dyskusji
    itp. a nie mozna po prostu napisac: faktycznie, nie ma w Polsce darmowego
    bezwarunkowego konta?
    Dlaczego tak usilnie bronicie te banki, w dodatku chyba najbardziej
    zlodziejskie w europie?
    Nie moge tego pojac... zreszta, teamat watka dokladnie to oddaje, przeczytaj
    ten artykol z pierwszego posta, moze zrozumiesz co mam na mysli.

  • 62. Data: 2010-10-27 16:26:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i9s8ik$80k$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > Ja w innym temacie. Ponieważ wybieram się w strony gdzie z tego co pamiętam
    > bywałeś, czy mógłbyś opisać jak wygląda kwestia ewentualnych płatności
    > kartowych na terenie Sudanu? Lotnisko w Chartumie, Port Sudan i ewentualnie
    > gdzieś jeszcze się da?

    Chyba nie ma takiej mozliwosci.
    Nigdzie nie widzialem loga Visa/Mastercard. Przy wiekszych bankach w
    wiekszych miastach sa bankomaty ale obsluguja tylko te banki.
    Wprawdzie w Asuanie pracownik AirEgypt zapewnial mnie, ze na lotnisku w
    Chartumie bede mogl doplacic karta w terminalu AirEgypt, ale nie udalo
    mi sie tego zweryfikowac.
    Jedyne co dosc sprawnie dziala w Sudanie to przelewy Western Union.
    TA

  • 63. Data: 2010-10-28 11:58:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <uJIxo.25134$tb2.22536@newsfe06.ams2>,
    "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

> [...]
    > mam. Po kafejkach chodzic nie bede by zrobic jakas operacje w banku.
    > Wiec juz masz warunek - posiadanie internetu - odpada wbo mialo byc
    Ale co za operacje masz zamiar wykonywac?
    I w jaki inny sposob niz poprzez intertnet?
    Przeciez mowimy o bankowosci elektronicznej.
    .

    Obawiam sie, ze plmlb JEST jednak trollem.

> [...]
    > itp. a nie mozna po prostu napisac: faktycznie, nie ma w Polsce darmowego
    Darmowe bezwarunkowe konta sa w Polsce tak sami jak w UK.
    Wytlumacz to Anglikom ktorzy przyjezdzaja do Polski (i innych krajow) z
    plikiem funtow, albo zlotowek, bo mowia ze za wyplaty z bankomatow albo
    platnosci karta ich banki pobieraja slone prowizje.

    > Dlaczego tak usilnie bronicie te banki, w dodatku chyba najbardziej
    > zlodziejskie w europie?
    Bo nie sa.
    A ty jestes trollem. Albo masz klapki na oczach.
    > Nie moge tego pojac... zreszta, teamat watka dokladnie to oddaje, przeczytaj
    > ten artykol z pierwszego posta, moze zrozumiesz co mam na mysli.

    Masz na mysli _artykul_?
    Jakis dziwny jest.
    Pamietam, jak jakos w roku 90 pojechalem do UK, to tez sie dziwilem,
    dlaczego tam tyle bankow, i jak oni sa w stanie na siebie zarobic.

    TA

  • 64. Data: 2010-10-28 12:14:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4cc5242b$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>,
    Michal <n...@n...org> wrote:

    > Kolegi cztery litery nie da się przekonać, gdyż jeśli mu piszesz, że za
    > nic nie płacisz, BEZWARUNKOWO, On nadal wmawia Ci, że płacisz i że są
    > warunki. Ma widocznie "problem komunikacyjny" o którym tak chętnie pisze
    > w innym wątku- tyle, że problem ze zrozumieniem prostego języka
    > polskiego, pisanego.
    >
    > 3 pierwsze konta "bezwarunkowe" w Polsce:
    > - GetinOnline
    > - OpenFinance
    > - MBank
    VW Bank direct.

    TA

  • 65. Data: 2010-10-28 13:32:10
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Ale co za operacje masz zamiar wykonywac?
    > I w jaki inny sposob niz poprzez intertnet?
    > Przeciez mowimy o bankowosci elektronicznej.

    To jak mam sobie ten plik banknotow wplacic - naturalnie za darmo, poza tym
    skad mam wziasc internet?
    W UK nie musze miec internetu by miec konto calkowicie darmowe.
    OI jeszcze jedno:
    zaraz, zaraz, to wy caly czas mowicie tylko o banku internetowym? I nawet
    taki bank nie ma bezwarunkowo darmowego konta?
    O Boze....

> [...]
    > plikiem funtow, albo zlotowek, bo mowia ze za wyplaty z bankomatow albo
    > platnosci karta ich banki pobieraja slone prowizje.

    I gdzie sobie je wplace w Polsce? Musze najpierw kupic internet by
    skorzystac z banku?:)))
    Wiesz, w UK, nie musze miec internetu by miec konto na ktore wplace
    pieniadze prawie wszedzie i to bez prowizji...

> [...]

    > Pamietam, jak jakos w roku 90 pojechalem do UK, to tez sie dziwilem,
    > dlaczego tam tyle bankow, i jak oni sa w stanie na siebie zarobic.

    Nie o to chodzilo w tym artykole...
    Ale w zasadzie sie nie dziwie, ze nie rozumiesz.
    Wiec ci wytlumacze:
    chodzi o to, ze polacy kochaja banki i uwazaja je za cos swietego gdzie
    tymczasem na swiecie banki uchodza za najwiekszych zlodziei w swietle prawa
    i praktycznie sa znienawidzone przez kazdego - gosc pisze, ze jest
    zaskoczony, ze w polsce jest wrecz odwrottnie a co ciekawe wy za to jedszcze
    placicie... OK, jak sadze nadal nie zrozumiesz.

  • 66. Data: 2010-10-28 13:41:50
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > VW Bank direct.

    A czytales tabele oplat?
    Tam jak byk napisane, ze wyplata bez prowizji tylko powyzej 400zl... 400zl
    to ok 90 funtow, jakos nie widze problemu miec przy sobie 500 funtow wiec po
    co mi taka karta?
    Za wznowienie karty 60zl.
    Czyli nadal nie jest bezwarunkowy...
    Czy wy tam w Poslce nie znacie znaczenia slowa BEZWARUNKOWY?
    Nie lepiej napisac, ze nie ma darmowego konta bo sa jakies warunki do
    spelnienia by bylo "za darmo"?
    Czego wy tak usilnie bronicie tych zlodziejskich bankow?
    Nie moge tego pojac...

  • 67. Data: 2010-10-28 20:43:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > VW Bank direct.
    >
    > TA

    NIE KARMIĆ TROLLA.

    witrak()

  • 68. Data: 2010-10-31 12:05:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s4fyo.8947$7p5.1997@newsfe22.ams2>, "pmlb" <b...@d...pl>
    wrote:

    > ?
    >
    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > A czytales tabele oplat?
    Czytalem. Mam nawet konto w tym banku.

    > Tam jak byk napisane, ze wyplata bez prowizji tylko powyzej 400zl... 400zl
    > to ok 90 funtow, jakos nie widze problemu miec przy sobie 500 funtow wiec po
    > co mi taka karta?
    Cos znowu bredzisz. Jakie znowu 500 funtow? Poza tym wciaz opowiadales,
    ze nie lubisz placic karta za granica i uwielbiasz podrozowac z plikiem
    banknotow.

    > Za wznowienie karty 60zl.
    > Czyli nadal nie jest bezwarunkowy...
    Znowu wykazujesz brak umiejetnosci czytania.
    Karta wznawiana jest bez prowizji. Prowizja jst np. za wznawianie kartyb
    utraconej, albo dodatkowej. Pewnie nie rozumiesz juz polskiego, podobnie
    jak nie rozumiesz jeszcze angielskiego.

    > Czy wy tam w Poslce nie znacie znaczenia slowa BEZWARUNKOWY?
    Idz prosze, na jakies kursy polskiego, angielskiego i moze jeszcze
    logiki...

    > Nie lepiej napisac, ze nie ma darmowego konta bo sa jakies warunki do
    > spelnienia by bylo "za darmo"?

    W sumie to nigdzie nie ma konta 'za darmo' Zalezy od tego jak sie to
    zdefiniuje.
    BTW jakie oprocentowanie oferuje ci ten twoj angielski bank?
    Jakie sa wyplaty z bankomatow za granica?
    I jak zamierzasz otworzyc rachunek w Poslce skoro jestes angielskim
    rezydentem?

    > Czego wy tak usilnie bronicie tych zlodziejskich bankow?
    Ale dlaczego bronisz angielskich zlodziejskich bankow, na ktore narzeka
    nawet twoj Jamie Stokes (nigdy o nim wczesniej nie slyszalem).

    > Nie moge tego pojac...
    Ja tez nie moge pojac jak mozna tak trollowac. Bardziej sie staraj.
    :-(
    TA

    PS Nie napisales tez jakich to operacji na polskim koncie musisz
    dokonywac podczas pobytu w Polsce.

  • 69. Data: 2010-11-02 13:38:18
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 26.10.2010 10:29, Andrzej Kubiak wrote:

    > Wypłata z bankomatu znajdującego się akurat w zasięgu wzroku nie jest
    > operacją standardową?

    nie jest
    wyplata z bankomatu bedacego wlasnoscia banku - jest
    Marx

    Ps. a tak sobie ustalilem standard, a co. Plmb ustala swoje, a ja swoje.

  • 70. Data: 2010-11-02 14:12:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marx <M...@n...com> writes:

    > nie jest
    > wyplata z bankomatu bedacego wlasnoscia banku - jest
    > Marx

    NO to przykład z bankomatem rajfajzena jest dobry.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/