  • 171. Data: 2019-04-23 06:07:58
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-04-22 o 20:04, J.F. pisze:

    > Placa wszyscy ... podatnicy. Tyle ze w roznym stopniu.

    Od startu 500+ jakby zmniejszyła się ochota do bycia podatnikiem.

    > Bo PiS ma swoje cele. Jednym daje ... a inni nie byli w planach :-)
    >
    > Ale policjamtom musi dac, bo kto bedzie demonstrantow bil :-)

    Więc czemu się dziwić, że skoro jest $$$ na rozdawanie na lewo i prawo,
    to kolejne grupy również domagają się udziału w tym wielkim sukcesie?

    > Czy tak zwykle ...

    słabo trollujesz.

    > pod pewnymi wzgledami faktycznie egzotyczna ...

    Ale że co? Same profesory i doktory tam idą pracować?

    > No i musieliby za to zaplacic ... po co ? :-)

    A to już pozostawię bez odpowiedzi ;)

    --
    Pete

  • 172. Data: 2019-04-23 06:14:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-04-22 o 22:26, s...@g...com pisze:
> [...]
    to bitwy pod Grunwaldem i tak nie namaluje.

    > 10/10
    >
    > zazdroszcze celnosci i zwiezlosci :)

    Echh. Grochem o ścianę.
    Załóżmy że Ty i firma konkurencyjna chcecie zatrudnić (niech będzie IT)
    programistę.
    Ty płacisz 2,5 na rękę, konkurencje 4 tys.
    I teraz spróbuj wydedukować kto do kogo trafi.

    I jak już będziesz płacił te 2,5 tys, to możesz sobie ponarzekać na
    wszystkich programistów, że w dupach im się poprzewracało, bo chcą
    zarabiać pięciocyfrowe kwoty, a przecież gówno umieją i nawet te 2,5 tys
    to pieniądze wyrzucone w błoto bo musisz zlecać część roboty na zewnątrz
    ('korepetycje') bo Twoi pracownicy się nie wyrabiają albo gówno potrafią.

    Teraz pojąłeś analogię?

    --
    Pete

  • 173. Data: 2019-04-23 06:35:20
    Od: ń <k...@t...sie>

    A chciałbyś cudze gó..na sprzątać?

    -----

  • 174. Data: 2019-04-23 06:46:25
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wężykiem, Jasiu, wężykiem!!

    -----

  • 175. Data: 2019-04-23 07:03:52
    Od: ń <k...@t...sie>

    Uważasz, że w całej branży nauczycielskiej en bloc brakuje rąk do pracy??

    -----

  • 176. Data: 2019-04-23 07:20:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 23:39:34 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Nie zrozumiałeś. Za taką kasę zgodził się przyjść tylko malarz pokojowy.

    Słuszna więc linia rządu ze nie chce dać podwyżek dla malarzy pokojowych tylko
    proponuje podwyżki rozłożone w czasie żeby Matejków ściągnąć

  • 177. Data: 2019-04-23 08:29:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 23:24:35 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Przez 8 lat raczej wystarczająco pomogły.

    I teraz też się wypieli na nauczycieli sugerując zakończenie strajku
    Znaczy się strajk przestał się opozycji opłacać

  • 178. Data: 2019-04-23 09:28:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-23 o 06:07, Pete pisze:

    > Od startu 500+ jakby zmniejszyła się ochota do bycia podatnikiem.

    Wręcz przeciwnie, podatnikiem się jest podczas każdej wizyty w sklepie,
    a tych jest jakby więcej po 500+.

    --
    Liwiusz

  • 179. Data: 2019-04-23 09:29:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-23 o 06:14, Pete pisze:

> [...]
    > programistę.
    > Ty płacisz 2,5 na rękę, konkurencje 4 tys.
    > I teraz spróbuj wydedukować kto do kogo trafi.

    No dobrze, masz tych kiepskich programistów. A chcesz mieć dobrych.
    Dając im podwyżkę, nie zrobisz z nich dobrych. Musisz ich zwolnić i
    dopiero zatrudniać nowych po nowych stawkach. Z tego wniosek, że
    obecnych nauczycieli należałoby zwolnić przed podwyżkami.

    --
    Liwiusz

  • 180. Data: 2019-04-23 12:11:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 22 Apr 2019 22:20:45 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Słuszna więc linia rządu ze nie chce dać podwyżek dla malarzy pokojowych tylko
    proponuje podwyżki rozłożone w czasie żeby Matejków ściągnąć

    Efekt będzie taki, że Matejki w dalszym ciągu będą odchodzić z zawodu.
    Oferowane podwyżki nawet nie pozwalają na utrzymanie kadry.
    W ciągu 3 lat średnia pensja w Polsce wzrosła o 25%.
    Pensje nauczycieli wzrosły o 10-15%.
    Jeżeli to jest taktyka obliczona na ściągnięcie Matejków, to może trafią paru
    naiwników. Ale tylko paru.