    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OC na samochod
    Date: 29 Jan 2005 15:26:56 GMT

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    w wiadomości <news:ctg644$la9$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Po pierwsze wydrukowany przelew z mBanku nie jest zadnym dokumentem,

    Naprawdę?

    > po drugie nawet jakby nosił dyskietkę, to policjant go wyśmieje.

    Ponieważ? Na dyskietce mam podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym
    polisę. ICMPTZ?

    > Po za tym takie potwierdzenie nie zawiera informacji czego dotyczy
    > przelew,

    Jak nie potrafisz wypełnić przelewu, to Twój problem.

    > Jak już bardzo się uprze, to musiałby nosić przysłaną polisę i
    > potwierdzenie jej opłacenia w formie zjadliwej dla policjanta.

    Jaki przepis nakazuje "zjadliwość"?

    > Czyli np opłaconą na poczcie z pieczątką, albo mBankowe, ale papierowe i
    > potwierdzone, ale nie wydrukowane.

    Aaaa, pieczątka... relikt...

    --
    Complete detailed list of the V5R1.0 PTFs in error (PE) +++ SF98068
    Complete detailed list of the V5R1.0 HIPER problem ++++++++ SF98069