  • 21. Data: 2019-09-14 20:03:07
    Temat: Re: Nowy sposób logowania do banków
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Fiu, to jaką wersję tej apki masz?
    Ja mam 4.36.703.
    Trzeba napisać reklamację, że taki antyk wciąż działa ;>
    A "bankujesz" na PC z windows? Jaki "antywirus"?

  • 22. Data: 2019-09-14 20:32:29
    Od: z <...@...pl>

    > Fiu, to jaką wersję tej apki masz?
    > Ja mam 4.36.703.
    > Trzeba napisać reklamację, że taki antyk wciąż działa ;>
    > A "bankujesz" na PC z windows? Jaki "antywirus"?

    Aplikacja aktualizowana na bieżąco.
    nawet ostatnio ładną panią na czacie (PC) opierdalałem na skomplikowany
    dostęp do Historii w nowej wersji.

    Widzę że usilnie szukasz winy użytkownika ;-) masz w tym jakiś interes? ;-)

    Na komputerach nie używam dodatkowych antywirusów do windowsów.
    20 lat pracuję z komputerami. Żaden antywirus mi nie potrzebny.

    PS.
    Ostatnio w firmie uszczęśliwiono nas AVG. niektórzy tylko psioczyli że
    im się jakaś dodatkowa przeglądarka wgrała, inni że durne komunikaty
    przeszkadzają w pracy które trzeba zamykać. A księgowość miała
    zmarnowany dzień bo antywirus poblokował im programy.

    jakość softu na poziomie sytemu i aplikacji androidowych. Żenada

  • 23. Data: 2019-09-15 09:35:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 14 września 2019 20:32:32 UTC+2 użytkownik z napisał:

> [...]
    > dostęp do Historii w nowej wersji.
    >
    > Widzę że usilnie szukasz winy użytkownika ;-) masz w tym jakiś interes? ;-)

    Interes w tym, że jak widać w PL są dwa milki - i w tym drugim też chciałbym mieć
    konto, bo z pierwszego było sporo wiśni, ale wszystkie już wybrałem, a przed
    powtórkowiczami się zabezpieczyli :(

    U mnie logowanie do apki PINem i nie znalazłem, jak to zmienić (za to przy okazji
    znalazłem opcję zmiany tła, a poprzednie z plażą bardziej mi się podobało - i znów
    takie mam) - może mnie oświecisz?

    Ten "skomplikowany" dostęp do historii też świadczy o tym, że to inny milek - u mnie
    guzik "historia" na środku ekranu zaraz po zalogowaniu.

  • 24. Data: 2019-09-15 10:35:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Sep 2019 09:14:04 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Ale jaki inny mechanizm proponujesz?

    W chwili obecnej żaden. Żaden taki mechanizm się nie sprawdzi bo tryb
    prywatny zawsze będzie to psuł z założenia.
    Tu nie tylko chodzi o cookie, mechanizmy targowania urządzenia
    opierają się na wielu innych cechach przeglądarki oraz połączenia.
    Pewną jaskółką jest to rozwiązanie, ale jeszcze jestem sceptyczny:

    https://youtu.be/y-zKCDqnP3k

    --
    Marek

  • 25. Data: 2019-09-15 11:35:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Sep 2019 07:35:34 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > - mBąk - sms przy pierwszym, możliwość ustawienia "zauf
    > anego" urządzenia, nawet działa, ale tylko do zamknięcia "ok
    > na prywatnego" przeglądarki

    No i cyrk się zaczyna, wczoraj pamiętało "zaufane urządzenie" dziś
    już nie rozpoznaje (nie chodzi o tryb prywatny). Ciekawe jak
    szybciutko i po ilu *urwach na mlini cichutko wyłączą ten idiotyzm
    dla lamerii.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2019-09-15 13:12:50
    Od: z <...@...pl>

    > Ten "skomplikowany" dostęp do historii też świadczy o tym, że to inny milek - u
    mnie guzik "historia" na środku ekranu zaraz po zalogowaniu.

    Ha.... Znaczy że zmienili. Może w odpowiedzi na moje monity. Pod tym
    przyciskiem była historia ale taka kafelkowa: wyszło tyle przyszło tyle.
    Żeby zobaczyć komu wyszło trzeba było klikać. Teraz jest po staremu
    czyli dobrze ;-)

    PS. Dalej mnie jednak śmieszy logowanie na pececie z podawaniem PESELU +
    dodatkowo co jakiś czas sms z kodem podczas gdy apkę na gównianym
    androidzie uważają za bezpieczną i nie trzeba PESELU a potwierdzenie
    operacji przyjdzie na to samo gówniane urządzenie z gównianym systemem.
    Żałosne

    TAKIE RODO BIS żeby uzasadnić potrzebę istnienia biurwy brukselskiej.

  • 27. Data: 2019-09-16 21:30:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-09-14 16:51, J.F. pisze:

    > Czyli cookie ?
    > No to tak chyba bedzie - "prywatnie" nie zadziala.
    >
    > Gdyby zadzialalo ... co by to byl za tryb prywatny :-)

    Hmmm, akceptacja cookiesów jedynie na czas tgrwania sesji i po
    zamknięciu okien przeglądarki w trybie prywatnym kasowanie ciasteczek?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2019-09-28 12:28:57
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > już nie rozpoznaje (nie chodzi o tryb prywatny). Ciekawe jak
    > szybciutko i po ilu *urwach na mlini cichutko wyłączą ten idiotyzm

    Jedno to tryb prywatny, a drugie to ustawienie w opcjach kasowania
    ciasteczek w momencie zamknięcia przeglądarki (to są dwa zbiory nie
    tożsame, ale mogą mieć część wspólną - kasowanie ciasteczek). No
    niestety, dla FF trzeba, jak na razie, mieć założony osobny profil do
    obsługi banków. Z akceptacją ciasteczek. I nie kasowaniem w momencie
    zakończenia programu.

  • 29. Data: 2019-10-01 22:57:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Sep 2019 12:28:57 +0200, Andrzej Kłos<a...@w...pl>
    wrote:
    > obsługi banków. Z akceptacją ciasteczek. I nie kasowaniem w
    > momencie
    > zakończenia programu.

    Coś mieszasz. Są ciastka czasowe (ważne do) oraz ciastka ważne
    "sesyjnie" do zamknięcia przeglądarki. Oba rodzaje mają swoje
    konkretne zastosowanie. Sugerujesz, że devel w mBanku nie odróżnia
    obu i bezmyślnie wybrał nietrwałe ciastko sesyjne (wiadomo, że spora
    część użytkowników zamyka przeglądarkę/system) do indentyfikacji
    przeglądarki??

    --
    Marek

  • 30. Data: 2019-10-01 23:29:18
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marek w
    l>:

    > Coś mieszasz.

    Ty nie zrozumiałeś.

    > (wiadomo, że spora część użytkowników zamyka przeglądarkę

    I czyści wtedy cookies bezmyślnie/z premedytacją (wszystkie)

    --
    'Tom N'