  • 1. Data: 2019-09-12 13:21:38
    Temat: Wisienki "premium"
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Rzuciła mi się w oczy promocja platynowej KK santiego (nazywa się to "platynowe
    wakacje").
    Ale raczej w tym sensie, że się tym z lekka ośmieszyli - warunki są bowiem z
    kategorii "premium" (przez 3 miesiące 10 transakcji - to oczywiście standard na
    bezpłatność w pierszym roku - ale przede wszystkim 5k obrotu) - zaś nagrody zupełnie
    zwyczajne - 300zł zwrotu, + ew. dodatkowa stówka jeśli masz konto "premium".
    Tyle daje citek za wzięcie simplicity i wydanie 2k.
    No ale skoro każdy wisienkowicz już KK citka miał, to trzeba się rozglądać za
    większymi wyzwaniami ;>

  • 2. Data: 2019-09-12 14:16:35
    Temat: Re: Wisienki "premium"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Rzuciła mi się w oczy promocja platynowej KK santiego (nazywa się to
    >"platynowe wakacje").
    >Ale raczej w tym sensie, że się tym z lekka ośmieszyli - warunki są
    >bowiem z kategorii "premium"

    No - "platyna" zobowiazuje :-)

> [...]
    >bezpłatność w pierszym roku - ale przede wszystkim 5k obrotu) - zaś
    >nagrody zupełnie zwyczajne - 300zł zwrotu, + ew. dodatkowa stówka

    A w nastepnych latach 10 transakcji co miesiac.
    Ech te banki same chca, zeby im umowy wypowiadac ?

    J.

  • 3. Data: 2019-09-12 15:24:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 września 2019 14:19:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A w nastepnych latach 10 transakcji co miesiac.
    > Ech te banki same chca, zeby im umowy wypowiadac ?

    Tą akurat warto trzymać - ma bowiem na tyle fajne ubezpieczenia - i jeszcze wziąć
    dodatkowe - bo są bezwarunkowo darmowe, tak samo objęte ubezpieczeniem (np. 2 wizyty
    lekarza w roku na każdą kartę), a do tego wykonane nimi transakcje wliczają się do
    tych 10 potrzebnych do zwolnienia z opłaty karty głównej.
    Więc jakbyś miał "klika" - bierz bez zastanowienia - tylko uważaj, czy to nie byłaby
    trzecia KK u nich, bo mi trzeciej już kilka razy dać nie chcieli - a platynę jako
    drugą (a tym bardziej pierwszą) KK dają już z limitem 10k - ale tak łatwo to tylko na
    "klik", inaczej trzeba przynieść dokumenty potwierdzające min. 10k zarobków
    miesięcznie.