  • 11. Data: 2017-01-15 17:43:38
    Temat: Re: Nowy atak
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 15:22:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > .

    > Okradzeni by się pochwalili bez dwóch zdań

    Pamiętaj, że zwykle łatwo udowodnić, że to okradzeni czegoś zaniedbali.
    Więc dil mógł być taki "bank pokryje straty, a okradzeni morda w kubeł"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    If you can't learn to do it well, learn to enjoy doing it badly.

  • 12. Data: 2017-01-15 17:54:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-01-14, Bolko <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ja to cały czas mam ochotę zainstalować jakiś dodatkowy system linuxo
    > podobny tylko do robienia przelewów.
    > Tylko mi się nie chce.

    Tylko to jest PEBKAC, a ten jest niezależny od systemu operacyjnego.
    Jak likuks będzie na tyle popularny, to i tam zacznie się opłacać robić
    wirusy (na Androida są).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2017-01-15 18:11:00
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Kris wrote:

    > W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 15:22:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > .

    > Okradzeni by się pochwalili bez dwóch zdań

    Myślę, że jest to skala kilkunastu tysięcy złotych dziennie per bank na
    szkodę kilku klientów - średnio. Pewnie się trafiają klienci z większymi
    saldami, ale to pewnie rzadziej.

    --
    Wysłane z pola.

  • 14. Data: 2017-01-15 18:33:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 17:49:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Pamiętaj, że zwykle łatwo udowodnić, że to okradzeni czegoś zaniedbali.
    > Więc dil mógł być taki "bank pokryje straty, a okradzeni morda w kubeł"

    Więc straty dla klienta nie ma a bank uszczelnia system. I ok.
    Bo gdyby klienci faktycznie stracili to media by nie odpuściły.
    A że bankowi opłaca się straty pokryc to oczywiste i naturalne.

  • 15. Data: 2017-01-15 18:37:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 18:11:06 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > Myślę, że jest to skala kilkunastu tysięcy złotych dziennie per bank na
    > szkodę kilku klientów - średnio. Pewnie się trafiają klienci z większymi
    > saldami, ale to pewnie rzadziej.

    Bank te straty pokrywa więc klienci nie tracą. Co jest zdroworzsądkowe= bank system
    transakcyjny udostępnia to niech dba zeby był szczelny.

  • 16. Data: 2017-01-15 18:40:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 15:22:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Najprostsze byloby zaproponowanie ubezpieczenia, niedrogo, 2zl co
    > miesiac, a ktory klient odmowil, to potem sam sobie winien :-)

    Najprostsze dla kogo?
    Dla Banku najprostsze widać jest te pojedyncze fraudy pokryć aby cisza była i
    medialnego szumu brak. A większa skala tylko w pisaninie redaktorków.

  • 17. Data: 2017-01-15 18:42:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 17:40:32 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > No i raczej należałoby napisać "szersza publika nie wie o niczym
    > większym" a nie "nic większego nie wyszło".

    Nic większego nie wyszło publicznie;)

  • 18. Data: 2017-01-15 18:45:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 09:40:14 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Najprostsze dla kogo?

    Dla banku oczywiscie :-)
    Dla klienta w sumie tez - placi, to dostaje.

    > Dla Banku najprostsze widać jest te pojedyncze fraudy pokryć aby
    > cisza była i medialnego szumu brak. A większa skala tylko w
    > pisaninie redaktorków.

    A jednak ... mam wrazenie, ze ilosc tych atakow, wymierzonych
    konkretnie w mbank, rosnie.

    J.

  • 19. Data: 2017-01-15 18:55:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 17:43:38 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pamiętaj, że zwykle łatwo udowodnić, że to okradzeni czegoś zaniedbali.
    > Więc dil mógł być taki "bank pokryje straty, a okradzeni morda w kubeł"

    Ale nadal sie moga pochwalic anonimowo.
    Co prawda moga sie nie chciec chwalic wlasna glupota ...

    J.

  • 20. Data: 2017-01-15 19:13:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Najprostsze byloby zaproponowanie ubezpieczenia, niedrogo, 2zl co
    > miesiac, a ktory klient odmowil, to potem sam sobie winien :-)

    Rozumiem że to sarkazm.
    --
    Krzysztof Hałasa