  • 1. Data: 2017-01-10 00:07:42
    Temat: BZWBKKBSg zabrał mi szmal..
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    1 pln za przelewy -- może ktoś pojmuje, o co chodzi?!

  • 2. Data: 2017-01-10 00:59:47
    Temat: Re: BZWBKKBSg zabrał mi szmal..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2017 00:07:42 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > 1 pln za przelewy -- może ktoś pojmuje, o co chodzi?!

    A nic nie napisali ?

    Zlecenia stale 50 gr, przelew24 50 gr, hasla sms ponad 5 - 20 gr.

    J.

  • 3. Data: 2017-01-10 10:58:08
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Eneuel Leszek Ciszewski submitted this idea :
    > 1 pln za przelewy -- może ktoś pojmuje, o co chodzi?!

    Mi też całe 0,50gr za grudzień. Doładowywałem telefon przez przelew24
    czyli taki ich mbankowy mtransfer. Żeby za to jeszcze kasę pobierać to
    już żenada.

  • 4. Data: 2017-01-10 11:08:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
> [...]

    >Mi też całe 0,50gr za grudzień. Doładowywałem telefon przez przelew24
    >czyli taki ich mbankowy mtransfer. Żeby za to jeszcze kasę pobierać

    Ale przelew24 to osobna firma, z czegos musi zyc.
    Co prawda moglby sie bank dogadac i zaplacic im drobna prowizje ...
    ale po co ?
    No i przeciez to bank jest od pobierania drobnej prowizji, a nie od
    placenia :-)

    Poza tym maja swojego blika, to co beda ulatwiac inne rozwiazania ?

    No i na koniec - jak im PiS srube dokreci, to wszystkie przelewy beda
    platne :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-01-10 22:59:26
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    > Eneuel Leszek Ciszewski submitted this idea :

    > Ale przelew24 to osobna firma, z czegos musi zyc.

    Przelew24 to nazwa usługi w BZWBK polegającej na tym, że przedsiębiorca
    przekierowuje klienta na odpowiednią subdomenę serwisu internetowego BZWBK,
    wysyłając jednocześnie w treści żądania wartości pól do przelewu (rachunek
    odbiorcy, tytuł wpłaty, nazwę odbiorcy). Klient loguje się do bankowości
    elektronicznej i otrzymuje już wypełnioną formatkę przelewu (nie da się
    zmienić większości danych). Dodatkowo po wysłaniu takiego przelewu serwis
    BZWBK odsyła do strony przedsiębiorcy odpowiednie powiadomienie o tym, że
    płatność doszła do skutku.

    Szczegóły: http://www.bzwbk.pl/bankowosc-elektroniczna/bzwbk24-
    internet/przelew24/przelew24-na-zakupy-w-internecie.
    html

    To co się Tobie wydawało że masz na myśli, to serwis przelewy24.pl, który
    działa tak, że integruje usługi typu przelew24 z różnych banków (np.
    mtransfer, płacę z inteligo, etc). W ten sposób przedsiębiorca przekierowuje
    klienta na przelewy24, a ten pozwala klientowi wybrać jeden z wielu banków.

    > Co prawda moglby sie bank dogadac i zaplacic im drobna prowizje ...
    > ale po co ?

    Wcale nie taką drobną.

    --
    Wysłane z pola.

  • 6. Data: 2017-01-12 19:34:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > A nic nie napisali ?

    > Zlecenia stale 50 gr, przelew24 50 gr, hasla sms ponad 5 - 20 gr.

    Tytuł operacji
    Opłata za Przelew24 od 1-12-2016 do 31-12-2016 szt. 2

    Nie mam pojęcia, o co im chodzi, ale oni stale coś mi zabierają...

  • 7. Data: 2017-01-12 21:58:50
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Nie mam pojęcia, o co im chodzi,
    > ale oni stale coś mi zabierają...

    zamykasz konto "niegodne" z fochem
    zamykasz konto "niegodne" bez focha
    czy trzymasz nadal licząc na wisienki?

  • 8. Data: 2017-01-13 10:43:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 1...@4...net
    > Tytuł operacji
    > Opłata za Przelew24 od 1-12-2016 do 31-12-2016 szt. 2
    >Nie mam pojęcia, o co im chodzi,

    Oni tak robia - oplata za przelewy pobierana zbiorczo co miesiac.

    Sztuk dwa - jakies 2 przelewy platne zrobiles.

    > ale oni stale coś mi zabierają...

    To zlikwiduj konto.
    Albo przeczytaj aktualna taryfe.

    J.

  • 9. Data: 2017-01-15 22:58:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5878a13d$0$641$6...@n...neostrada.pl

    > Oni tak robia - oplata za przelewy pobierana zbiorczo co miesiac.

    Piłeś? -- nie pisz!!!
    Przelewam stamtąd tak dużo, że biorąc 50 gr za przelew,
    musieliby brać nie 1 pln, ale kilkadziesiąt pln miesięcznie.

  • 10. Data: 2017-01-15 23:03:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    > Nie mam pojęcia, o co im chodzi,
    > ale oni stale coś mi zabierają...

    : zamykasz konto "niegodne" z fochem
    : zamykasz konto "niegodne" bez focha
    : czy trzymasz nadal licząc na wisienki?

    Wisienki to jednorazowy datek, więc nie ma możliwości liczenia na wisienki.
    (BTW -- Agora dała mi za konto w tym banku 120 pln, choć
    zgodnie z regulaminem nie należała się mi ta zapłata)

    Nie przewidziałeś innych możliwości -- choćby ignorowania Twoich postów.