  • 1. Data: 2017-01-09 22:55:49
    Temat: Karty kredytowe dawnego Polbanku i przeliczniki
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Mam szybkie pytanie, bo wypadłem z obiegu. Czy dawna karta MC/VISA
    Polbanku (ta gdzie przeliczano z każdej waluty bezpośrednio na PLN po
    kursie MC/VISA) po przeniesieniu do Rajfiego dalej jeszcze działa tak
    samo czy przy kolejnych zmianach regulaminu już to wyprostowali i
    ujednolicili - czyli popsuli przeliczniki. Może mnie ktoś oświecić?

    Xenocide

  • 2. Data: 2017-01-10 09:23:20
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2017 22:55:49 +0100, xbartx napisał(a):

> [...]
    > samo czy przy kolejnych zmianach regulaminu już to wyprostowali i
    > ujednolicili - czyli popsuli przeliczniki. Może mnie ktoś oświecić?

    Visę popsuli jakoś tak przed końcem 2013, dołożyli wtedy trzyprocentowy
    haracz pt. "prowizja za przewalutowanie".
    MasterCarda spsuli nieco później, ale też już poszedł do kasacji.

    --
    Imka

  • 3. Data: 2017-01-10 21:59:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 09:23, Imka pisze:

    > Visę popsuli jakoś tak przed końcem 2013, dołożyli wtedy trzyprocentowy
    > haracz pt. "prowizja za przewalutowanie".
    > MasterCarda spsuli nieco później, ale też już poszedł do kasacji.

    wszystko popsuli dawno temu, dlatego już ww pozamykałem, teraz do
    transakcji w innych walutach tylko debetówki z Alior Kanotor

    --
    pozdrawiam
    RobertS