  • 41. Data: 2003-12-13 15:17:30
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > No widzisz - czesto wyplacasz kase, nie masz wplywow, robisz duzo
    przelewow,

    Sorry, ale jak można robić dużo przelewów i często wypłacać kasę z bankomatu
    nie mając wpływów??? :))

    > Jest w kilku innych bankach :)

    Dla mnie akurat token jako jedyny sposób na pełną funkcjonalność konta, to
    porażka. Zdecydowanie takie konto przestaje być dla mnie mobilne, bo nie mam
    gdzie tego tokena włożyć. Chyba na tasiemce na szyi mogę go sobie powiesić.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 42. Data: 2003-12-14 07:00:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Sorry, ale jak można robić dużo przelewów i często wypłacać kasę z
    > bankomatu nie mając wpływów??? :))

    Chodzi o stale, udokumentowane zrodlo dochodu ;) Bank moze poznac, np ze
    jest tym glownym bankiem, a nie dodatkowym