  • 31. Data: 2003-12-11 13:06:52
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie CD (w pdfie :)
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <br9ho2$aj0$1@news.onet.pl> Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I co - myslisz, ze cos znajdziesz? ;)

    Nie wiem, na pewno jak wprowadzą opłaty które mógłby by mnie dotknąc
    zaczą bym szukać czegoś tańszego.

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | RMRMG .
    . gg: #2311504 | signature .

  • 32. Data: 2003-12-11 13:27:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rmrmg <i...@s...atu.re> wrote:
    > Nie wiem, na pewno jak wprowadzą opłaty które mógłby by mnie dotknąc
    > zaczą bym szukać czegoś tańszego.

    No wiec ja sie glosno zastanawiam czy cos tanszego z placowkami znajdziesz?

  • 33. Data: 2003-12-11 13:32:23
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:br9rak$mlb$1@news.onet.pl...

    > No wiec ja sie glosno zastanawiam czy cos tanszego z placowkami
    znajdziesz?

    Przeciez pisal:

  • 34. Data: 2003-12-11 13:45:03
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:br9p9n$ftq$1@news.onet.pl...

    > No o tym przeciez caly czas pisze.

    Mo wlasnie: kawa czy lokata, saldo czy herbata? ;)

    > Skala podwyzek jest mala - wiec zupelnie nie wiem o co chodzi i dlaczego
    tak
    > sie o zyski banku obawiacie? ;)

    Raczej nie o zyski, tylko mniejsze zyski, które bank bedzie ze mnie czerpal.
    Poza tym ten oscylatorek kloci sie z moim poczuciem przyzwoitosci ;) Nie
    dosyc, ze lukas nie zarobi, to jeszcze VW i mBank straca :(

    > O karty, o karty.
    > Przeciez 1/3 klientow korzysta z kart w POSach - reszta tylko do
    wyplacania
    > kasy z bankomatow. To wlasnie na tym ma polegac aktywizacja klientow- z
    > aktywniejszego korzystania z konta - a wiadomo z im wiecej produktow
    > korzystasz tym bardziej jestes klientem lojalnym.

    Jak im sie uda to pogratuluje, jesli chodzi o karty ;)

  • 35. Data: 2003-12-11 13:59:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:
    > Przeciez pisal:

    Owszem - ale jak dla mnie w mBank nie bedzie mial juz zadnych oporow, zeby
    wprowadzic jakiegos typu oplaty.
    W VW Banku direct - wydaje mi sie, ze to tez kwestia czasu. Przeciez caly VW
    bank direct tworzy 28 pracownikow w tym 18 w Call Center.
    Jak zacznie naplywac plankton i im sie zacznie blokowac linia telefoniczna i
    drastycznie spadnie poziom depozytow - to tez wprowadza oplaty.
    (oprocentowanie bedzie uzaleznione od rodzaju rachunku).
    Poza tym stwierdzenie, ze zrezygnuje, bo konto w banku kosztuje mnie 1 zl
    miesiecznie - oznacza, ze khem - takiego klienta lepiej sie pozbyc.

    P.S. A przypominam sobie te dyskusje o EuroBanku i oplacie za sprawdzenie
    salda w bankomacie. Wtedy bylem szalikowcem tegoz banku :)
    Dobrze, ze jest "chlopiec do bicia" - Pekao SA, bo cholera.... ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 36. Data: 2003-12-11 14:02:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bwwald <b...@w...onet.pl> wrote:
> [...]
    > czerpal. Poza tym ten oscylatorek kloci sie z moim poczuciem
    > przyzwoitosci ;) Nie dosyc, ze lukas nie zarobi, to jeszcze VW i

    Ty sie nie boj :) To zmartwienie banku i z pewnoscia oni wiedza co robia.
    Tak jak ja w Ideii placa ponbad 2 zl, zeby mi darmowe minuty nie przepadaly,
    a jak na zlosc wszystko ostatnio wygaduje...

  • 37. Data: 2003-12-11 14:31:33
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <br9t95$sgg$1@news.onet.pl> Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Poza tym
    > stwierdzenie, ze zrezygnuje, bo konto w banku kosztuje mnie 1 zl
    > miesiecznie - oznacza, ze khem - takiego klienta lepiej sie pozbyc.

    Rezygnuje bo układ mbank do trzymania niewielkich sum (max kilkaset
    złotych) - wypłaty z bankomatu (zwykle wyciągam małe sumy) i
    korzystania z supermarketu FI + wvbank jako podstawowy ROR troche
    większych sum (troche większe sumy, przelewy, karta do płacenia i
    wyciągania ewentualnie większych sum), jest najlepszym dla mnie.
    Lukas jest całkiem niezły ale cemu miałbym tracić 1% na RORze jakieś
    dziesiate częsci % w przypadku lokat, tworzyć oscylator.

    A co do tego jakim jestem klientem końca czerwca kiedy założyłem
    e-konto pro:
    wykonałem 14 przelewów
    10 razy płaciłem kartą
    8 razy wyciągałem forse z bankomatu (tylko bz wbk i euronet)
    Pozatym raz wpłaciłem gotówke w odziale na konto i raz chcialem
    potwierdzenia przelewu za który zapłąciłem 1zł.
    Więc chyba jakis straszny kosztów im nie wygenerowałem średnie saldo
    (ROR + lokaty) przez ten okreś myśle ze było około 9-10 k zł

  • 38. Data: 2003-12-12 20:32:48
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:br9t95$sgg$...@n...onet.pl...
    | Owszem - ale jak dla mnie w mBank nie bedzie mial juz zadnych oporow, zeby
    | wprowadzic jakiegos typu oplaty.

    Moze to się zmienić dopiero dopiero pod nowym włascicielem. Ale zobaczymy.

    | P.S. A przypominam sobie te dyskusje o EuroBanku i oplacie za sprawdzenie
    | salda w bankomacie. Wtedy bylem szalikowcem tegoz banku :)

    A o czym dokładniej to było ?

    Tomasz

  • 39. Data: 2003-12-12 20:35:25
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

> [...]
    | Więc chyba jakis straszny kosztów im nie wygenerowałem średnie saldo
    | (ROR + lokaty) przez ten okreś myśle ze było około 9-10 k zł

    A jeżeli za każde konto w ramach licencji musza płacić np. 1 $ ??
    Wiele licencji na bankowość elektroniczną jest tak sprzedawanych.

    Tomasz

  • 40. Data: 2003-12-12 20:39:42
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    | Mam kilka innych kont i przelewy z Lukasa idą najwolniej, co mnie
    | niezmiernie
    | irytuje, bo robię dużo przelewów (kupuję i sprzedaję na allegro),
    | a środki do mnie wpływające (nawet te wpłacone rano w ich oddziale)
    | widzę najczęściej po 24:00 (jak serwer nie jest zajęty).
    |
    | Gdyby coś wprowadzili fajnego to czemu nie,

    Myślę, że niedługo wiele tych niekorzystnych cech konta w Lukasie się
    zmieni. Oczywiście na plus. Dajmy im trochę czasu - według mojej wiedzy
    szybkość powinna się poprawić. Jeszcze nie wiem tylko czy uda im się w kilka
    czy kilkanaście miesięcy.

    Tomasz