  • 1. Data: 2003-07-21 12:31:34
    Temat: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dostałam polecony z Nordei w sprawie Lg. Najważniejsze informacje:
    1. toip dawnego Lgnet nie ulegnie zmianie do 30.06.04
    2.Na rezygnację z przejścia na Solo ma się 28 dni (plus 30 dni okres
    wypowiedzenia). Jeżeli nie wypowie sie umowy to przyjdzie do domu pakiet
    startowy do Solo i karta VE (będzie działała po listopadzie br. po
    całkowitym przejściu na Solo)
    3.W listopadzie br. zniknie rachunek netkonto i przestanie działać karta
    Maestro. Wtedy też prawdopodobnie unordeowią oprocentowanie rachunku (toip
    Lgnet zostaje do 30.06.04)
    4.W listopadzie zniknie też netkombo (należne odsetki zostaną przekazane na
    ror), lokaty (nlokata) zostaną przekształcone w 3 miesięczne lokaty eDepozyt
    (należne odsetki od nlokaty pójdą na ror za faktyczny czas utrzymania
    lokaty).
    5.O dokładnej dacie konwersji rachunku (tej w listopadzie) powiadomią
    osobnym listem.
    6.Rachunek netkonto będzie się nazywał "ror Nordea"

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-07-21 12:53:40
    Temat: Re: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Jul 2003 14:31:34 +0200, "Glenn"
    <g...@g...pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Dostałam polecony z Nordei w sprawie Lg.

    Czy ten list dostałaś bo się o coś pytałaś czyb też wysyłają go do
    wszystkich klientów?

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Ogromna większość naszego importu pochodzi spoza naszego kraju."
    George Bush jr

  • 3. Data: 2003-07-21 12:57:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Olin wrote:

    > Czy ten list dostałaś bo się o coś pytałaś czyb też wysyłają go do
    > wszystkich klientów?

    Do wszystkich.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-07-21 13:06:46
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > osobnym listem.
    > 6.Rachunek netkonto będzie się nazywał "ror Nordea"

    chca rozumiem wymusic zmiane netkonta na solo. Pytanie brzmi - co stanie sie
    z rachunkiem netkonto i netkombo jesli zrezygnuje sie z przejscia na solo ?
    I jakie oplaty bedzie sie ponosic za "ror Nordea" ? I co w ogole
    znaczy "tabela lgnet bedzie obowiazywac do 30.06.04" ? Obowiazywac kogo ? Bo
    jak rozumiem posiadaczy netkonta po listopadzie nie bedzie wcale wiec nie
    bedzie kogo obowiazywac...

    D.

  • 5. Data: 2003-07-21 13:12:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Jul 2003 14:57:01 +0200, "Glenn"
    <g...@g...pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Do wszystkich.

    Dzięki.
    Do mnie do dzisiaj rano nic takiego nie dotarło dlatego zapytałem.
    Jak przyślą to zagłębię się w lekturze.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty
    tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

  • 6. Data: 2003-07-21 13:29:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > kogo ? Bo jak rozumiem posiadaczy netkonta po listopadzie nie bedzie
    > wcale wiec nie bedzie kogo obowiazywac...

    Netkonto zamieni się w "ror Nordea" w listopadzie. Toip dawnego Lgnet będzie
    obowiązywać do 30.06.04. Czyli hybryda w postaci "ror Nordea" bedzie
    istniała do 30.06.04 (hybryda, bo nie będzie netkomba, bedzie karta VE
    Nordei, % Nordei, ale za to toip dawnego Lg). Reasumując: jeżeli ktoś nie
    chce zmieniać Maestro na VE, nie chce mieć % Nordei i posługiwać się Solo to
    może zaczekać sobie do listopada i wypowiedzieć umowę o ror (już nową z
    Nordeą, którą po tych 28 dniach przyślą). Może oczywiście wypowiedzieć umowę
    już teraz, ale wtedy zamyka Lg już teraz. Oczywiście po 30.06.04 należy
    konto zamknąć (no chyba, że ktoś akceptuje zmianę toip na taką, jak już jest
    w "starej" Nordei). Ja poczekam do czerwca przyszłego roku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-07-21 13:48:34
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Dzięki.
    > Do mnie do dzisiaj rano nic takiego nie dotarło dlatego zapytałem.
    > Jak przyślą to zagłębię się w lekturze.

    Też to pisemko już dostałem, ale pewnie dlatego że "...królu złoty, to
    roznosicie też w soboty..." :^)

    Miłego dnia
    Toemk

  • 8. Data: 2003-07-21 19:35:09
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    No a jak to jest ? Maestro jest wazne np. do polowy 2004, a oni chca
    zabrac dobra na kraje UE karte juz w 11/03 i wcisnac gorsza Vise. Nie
    moznaby sie domagac, zeby choc karte zostawili do konca okresu jej
    waznosci ?

  • 9. Data: 2003-07-21 21:03:03
    Od: g...@p...onet.pl

    Już dawno mówiłem, że tak będzie ze starym dobrym LG. No trudno. Ja nie
    zamierzam przechodzić do Nordea. To konto nie dorównuje LG do pięt. Żeby
    jeszcze dawali maestro zamiast Visy ??? A tak...to żadna rewelacja.

  • 10. Data: 2003-07-22 07:14:55
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > konto zamknąć (no chyba, że ktoś akceptuje zmianę toip na taką, jak już jest
    > w "starej" Nordei). Ja poczekam do czerwca przyszłego roku.

    tez dostalem ten list. Prawde mowiac jeszcze w zyciu tak dlugiego listu z
    banku nie dostalem ale widac sytuacja jest wyjatkowa :-)
    Jest dokladnie tak jak mowisz - %LGnet skoncza sie w listopadzie tak wiec ta
    atrakcja odpadnie juz za pare miesiecy. Niby bezplatne solo ma byc do konca
    czerwca wiec mozna spokojnie poczekac z likwidacja rachunku. Interesuje mnie
    teraz tylko czy pakiet startowy Nordea bedzie zawieral platny token czy nie ?
    Nie mam zamiaru placic 15zl miesiecznie za "bezplatne konto"...

    D.