  • 1. Data: 2003-07-21 11:31:40
    Temat: Maestro
    Od: "Jarek" <m...@p...onet.pl>

    Jadę do Londynu mam pytanie czy mogę używać karty Maestro w bankomatach nie
    oznaczonych znkiem Maestro ale posiadające oznaczenie MasterCard, a jeśli
    nie to z jaką inną kartą Maestro jest kompatybilne bo slyszałem że są
    problemy z używaniem Maestro przy płaceniu za zakupy proszę o pomoc Jarek

  • 2. Data: 2003-07-21 11:41:48
    Temat: Re: Maestro
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie to z jaką inną kartą Maestro jest kompatybilne bo slyszałem że są
    > problemy z używaniem Maestro przy płaceniu za zakupy proszę o pomoc Jarek

    IMHO możesz wypłacać gotówkę tam, gdzie widnieje symbol Cirrus.

    MaciejK

  • 3. Data: 2003-07-21 11:48:27
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > nie to z jaką inną kartą Maestro jest kompatybilne bo slyszałem że są
    > problemy z używaniem Maestro przy płaceniu za zakupy proszę o pomoc Jarek

    Jeśli spróbujesz, to nic się nie stanie, ale w Londynie nie widziałem takich
    cudów...
    ...takie egzotyczne (dla mnie) bankomaty widziałem jedynie w afryce.

    Pozdrawiam,
    MK