    From: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Date: Mon, 21 Jul 2003 13:06:46 +0000 (UTC)

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Dostałam polecony z Nordei w sprawie Lg. Najważniejsze informacje:
    > 1. toip dawnego Lgnet nie ulegnie zmianie do 30.06.04
    > 2.Na rezygnację z przejścia na Solo ma się 28 dni (plus 30 dni okres
    > wypowiedzenia). Jeżeli nie wypowie sie umowy to przyjdzie do domu pakiet
    > startowy do Solo i karta VE (będzie działała po listopadzie br. po
    > całkowitym przejściu na Solo)
    > 3.W listopadzie br. zniknie rachunek netkonto i przestanie działać karta
    > Maestro. Wtedy też prawdopodobnie unordeowią oprocentowanie rachunku (toip
    > Lgnet zostaje do 30.06.04)
> [...]

    chca rozumiem wymusic zmiane netkonta na solo. Pytanie brzmi - co stanie sie
    z rachunkiem netkonto i netkombo jesli zrezygnuje sie z przejscia na solo ?
    I jakie oplaty bedzie sie ponosic za "ror Nordea" ? I co w ogole
    znaczy "tabela lgnet bedzie obowiazywac do 30.06.04" ? Obowiazywac kogo ? Bo
    jak rozumiem posiadaczy netkonta po listopadzie nie bedzie wcale wiec nie
    bedzie kogo obowiazywac...

    D.