    From: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Date: Tue, 22 Jul 2003 07:14:55 +0000 (UTC)

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    > Netkonto zamieni się w "ror Nordea" w listopadzie. Toip dawnego Lgnet będzie
    > obowiązywać do 30.06.04. Czyli hybryda w postaci "ror Nordea" bedzie
    > istniała do 30.06.04 (hybryda, bo nie będzie netkomba, bedzie karta VE
    > Nordei, % Nordei, ale za to toip dawnego Lg). Reasumując: jeżeli ktoś nie
    > chce zmieniać Maestro na VE, nie chce mieć % Nordei i posługiwać się Solo to
    > może zaczekać sobie do listopada i wypowiedzieć umowę o ror (już nową z
    > Nordeą, którą po tych 28 dniach przyślą). Może oczywiście wypowiedzieć umowę
> [...]

    tez dostalem ten list. Prawde mowiac jeszcze w zyciu tak dlugiego listu z
    banku nie dostalem ale widac sytuacja jest wyjatkowa :-)
    Jest dokladnie tak jak mowisz - %LGnet skoncza sie w listopadzie tak wiec ta
    atrakcja odpadnie juz za pare miesiecy. Niby bezplatne solo ma byc do konca
    czerwca wiec mozna spokojnie poczekac z likwidacja rachunku. Interesuje mnie
    teraz tylko czy pakiet startowy Nordea bedzie zawieral platny token czy nie ?
    Nie mam zamiaru placic 15zl miesiecznie za "bezplatne konto"...

    D.