  • 11. Data: 2003-07-22 08:45:03
    Temat: Re: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2003 07:14:55 +0000 (UTC), "Dave "
    <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]

    >Jest dokladnie tak jak mowisz - %LGnet skoncza sie w listopadzie tak wiec ta
    >atrakcja odpadnie juz za pare miesiecy. Niby bezplatne solo ma byc do konca
    >czerwca wiec mozna spokojnie poczekac z likwidacja rachunku. Interesuje mnie
    >teraz tylko czy pakiet startowy Nordea bedzie zawieral platny token czy nie ?
    >Nie mam zamiaru placic 15zl miesiecznie za "bezplatne konto"...

    O kurcze!!! Ja mam jeszcze gorsza sytuacje, bo dalem sie nabrac na
    antybelkowa lokate, ktorej zerwanie po trzech latach jest absurdalnie
    nisko oprocentowane, warunki zerwania w LG sa - otwarcie mowie -
    bandyckie, niespotykane nigdy i nigdzie. Czyli teraz chcac zamknac
    konto, bede musial zrezygnowac z lokaty wieloletniej... Szlag by
    trafil w wiare w jakas elementarna uczciowsc bankow. A jesli nie to
    placic za tokena 15 zlotych miesiecznie, czego mi nawet nie pokryje
    zysk z lokaty... Ja pierdziele. :-(

    --
    Adek

  • 12. Data: 2003-07-22 09:07:49
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    A_Zet <a...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > bandyckie, niespotykane nigdy i nigdzie. Czyli teraz chcac zamknac
    > konto, bede musial zrezygnowac z lokaty wieloletniej... Szlag by

    lokata chyba zostanie przetransferowana do Nordea bez naliczania odsetek i
    podatkow...

    > trafil w wiare w jakas elementarna uczciowsc bankow. A jesli nie to
    > placic za tokena 15 zlotych miesiecznie, czego mi nawet nie pokryje
    > zysk z lokaty... Ja pierdziele. :-(

    sprawdzilem w infolinii. Standardowo beda wydawac karte uwierzytelniajaca
    (jest bezplatna). Na specjalne zyczenie wydadza platny token a wiec oplaty
    raczej nie groza.
    Reasumujac upadek konta LGnet:
    listopad - zamiana konta LGnet-Nordea (zmiana tez numeru !), dramatyczny
    spadek oprocentowania do poziomu Nordea, koniec waznosci karty Maestro,
    spadek limitu wyplacanej kwoty z 5000 (LG) do 1000 (Nordea VE) dziennie i
    wprowadzenie limitu 4000 na tydzien. Za to: dodatkowe bankomaty bezplatne
    (BZWBK) i bezplatne bankomaty Nordei za granica.
    czerwiec 2004 - zapewne wprowadzenie oplat za prowadzenie konta i przelewy.
    Czyli - do listopada warto trzymac pieniadze na koncie, pozniej lepiej je
    przetransferowac gdzie indziej, do czerwca mozna sie pobawic kontem Nordea i
    ich karta a zapewne w czerwcu bedzie czas na zamykanie kont. Tak wyglada
    przynajmniej moj scenariusz :-)

    D.

  • 13. Data: 2003-07-22 09:16:46
    Od: k...@a...pl

    Dziadostwo i tyle !!!
    Ale tak to jest niestety...szkoda mi tylko darmowej Maestro. Po listopadzie na
    pewno nie skorzystam więc z Nordei i zostaje mi tylko stary dobry mBank.

  • 14. Data: 2003-07-22 09:38:55
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    k...@a...pl napisał(a):
> [...]
    na
    > pewno nie skorzystam więc z Nordei i zostaje mi tylko stary dobry mBank.

    mi chyba tez. No moze jeszcze VW. Co do Maestro to najtaniej chyba mozna je
    miec kupujac karte prepaid w ING.

    D.

  • 15. Data: 2003-07-22 11:40:16
    Od: k...@p...onet.pl

    Do ROR Lg PetroBanku Maestro i MasterCard dalej beda wazne i wydawane!! Tylko,
    ze z logo Nordea.

  • 16. Data: 2003-07-22 12:03:13
    Od: k...@a...pl

    > Do ROR Lg PetroBanku Maestro i MasterCard dalej beda wazne i wydawane!!
    Tylko,
    > ze z logo Nordea.
    >
    > --

    Jakim cudem ?? Skoro nie będzie już ror lg ??? a konta te będą zamienione na
    solo ??

  • 17. Data: 2003-07-22 13:34:38
    Od: k...@p...onet.pl

    > Jakim cudem ?? Skoro nie będzie już ror lg ??? a konta te będą zamienione na
    > solo ??
    LG ROR maja byc zamienione na Nordea ROR. I bedzie tabela oplat jak zostala
    niedawno wprowadzona. Do tych kont maestro i MasterCard beda wydawane, tylko do
    LGnetu dawnego nie bedzie!

  • 18. Data: 2003-07-22 14:01:13
    Od: w...@o...pl

    A wiadomo moze cos na temat kredytow, zwlaszcze hipotecznych??

  • 19. Data: 2003-07-22 14:52:18
    Od: "Chris" <b...@k...AQQ.pl>

> [...]
    zostala
    > niedawno wprowadzona. Do tych kont maestro i MasterCard beda wydawane,

    przed chwila dzwonilem pod 0801 ...
    Tabela oplat i prowizji bedzie od listopada taka, jak dla rachunkow SOLO.
    Jak ktos nie chce platnego TOKENa, to za friko moze miec karte
    uwierzytelniajaca z kodami. Karty MAESTRO wazne beda tylko do listopada -
    potem juz tylko VE Nordei.

    Smutne, ale bedzie trzea sie wynosic ... chyba VW na tym wszystkim wygra ...

    P.S. Co to jest TOIP ?? Bo szukam w archiwum i jakos znalezc nie moge ...
    --
    Pozdrawiam,
    BorQ.

  • 20. Data: 2003-07-22 16:54:12
    Od: g...@o...pl

    > P.S. Co to jest TOIP ?? Bo szukam w archiwum i jakos znalezc nie moge ...

    Tabela Oplat i Prowizji

    Pozdrowienia,
    Glenn