    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea] Info dla klientów Lg
    Date: Mon, 21 Jul 2003 15:29:23 +0200

    Dave wrote:

    > chca rozumiem wymusic zmiane netkonta na solo. Pytanie brzmi - co
    > stanie sie z rachunkiem netkonto i netkombo jesli zrezygnuje sie z
    > przejscia na solo ?
    > I jakie oplaty bedzie sie ponosic za "ror Nordea" ? I co w ogole
    > znaczy "tabela lgnet bedzie obowiazywac do 30.06.04" ? Obowiazywac
    > kogo ? Bo jak rozumiem posiadaczy netkonta po listopadzie nie bedzie
    > wcale wiec nie bedzie kogo obowiazywac...

    Netkonto zamieni się w "ror Nordea" w listopadzie. Toip dawnego Lgnet będzie
    obowiązywać do 30.06.04. Czyli hybryda w postaci "ror Nordea" bedzie
    istniała do 30.06.04 (hybryda, bo nie będzie netkomba, bedzie karta VE
    Nordei, % Nordei, ale za to toip dawnego Lg). Reasumując: jeżeli ktoś nie
    chce zmieniać Maestro na VE, nie chce mieć % Nordei i posługiwać się Solo to
    może zaczekać sobie do listopada i wypowiedzieć umowę o ror (już nową z
    Nordeą, którą po tych 28 dniach przyślą). Może oczywiście wypowiedzieć umowę
    już teraz, ale wtedy zamyka Lg już teraz. Oczywiście po 30.06.04 należy
    konto zamknąć (no chyba, że ktoś akceptuje zmianę toip na taką, jak już jest
    w "starej" Nordei). Ja poczekam do czerwca przyszłego roku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn