  • 1. Data: 2003-07-21 13:08:23
    Temat: ...czy ktos da mi taki kredyt ???
    Od: "J@ck" <j...@o...pl>

    Witam,
    Zalozmy ze:
    1) zarabiam (niestety) niewiele ponad 2000PLN netto
    2) nie mam innych kredytow,
    3) jestem wolny,
    4) nie ma zadnego majatku - nieruchomosci,
    5) chce kupic (nowe) mieszkanie za ok. 120 000 PLN
    6) posiadam gotoweczke 40 000PLN

    Pytania:
    1) Czy jakis bank da mi kredyt dluoterminowy?
    2) Jaki bylby to kredyt (warunki - koszty)?
    3)Czy jakis deweloper pomaga w takich przedsiewzieciach?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-21 13:48:29
    Temat: Re: ...czy ktos da mi taki kredyt ???
    Od: v...@a...pl

    > Witam,
    > Zalozmy ze:
    > 1) zarabiam (niestety) niewiele ponad 2000PLN netto
    masz zdolność na poziomie 500-700 zł
    > 2) nie mam innych kredytow,
    karty, mandaty itp teżź w porządeczku?
    > 3) jestem wolny,
    a ile masz lat, albo inaczej czy jesteś poborowy?
    > 4) nie ma zadnego majatku - nieruchomosci,
    > 5) chce kupic (nowe) mieszkanie za ok. 120 000 PLN
    > 6) posiadam gotoweczke 40 000PLN
    >
    > Pytania:
    > 1) Czy jakis bank da mi kredyt dluoterminowy?
    Tak nawet sporo: PKO BP, PKO S.A, GE, Fortis, Nordea, Hypo(BPH) jako kredyt
    hipoteczny pod w/łaśnie kupowana nieruchomość (czyli w pierwszym roku płacisz
    ubezpieczenie ok. 0,9-1% wartości kredytu a potem wpisujesz bank na hipoteke i
    robisz cesje ubezpieczenia od zadarzeń losowych na bank)
    > 2) Jaki bylby to kredyt (warunki - koszty)?
    Zależnie od banku zwykle koszta udzielenia wynoszą do 2% wartości kredytu,
    oprocentowania zwykle 3-8 % zależnie od waluty
    > 3)Czy jakis deweloper pomaga w takich przedsiewzieciach?
    Kiedys bylo kilku, kup wyborczą we czwartek to sie przekonasz. IV construction
    na przykład kiedys pomagalo zalatwic kredyt na 20 lat.
    > Pozdrawiam
    Powodzonka
    VIT

  • 3. Data: 2003-07-21 13:56:12
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "J@ck" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1) Czy jakis bank da mi kredyt dluoterminowy?
    > 2) Jaki bylby to kredyt (warunki - koszty)?
    > 3)Czy jakis deweloper pomaga w takich przedsiewzieciach?

    Przejdź się do GeMieszkaniowego to zobaczysz jaką masz zdolność kredytową.
    Na pewno bardzo dużą.
    Musisz tylko wybrać w którym banku chcesz.

  • 4. Data: 2003-07-21 14:09:28
    Od: "J@ck" <j...@o...pl>

    > Przejdź się do GeMieszkaniowego to zobaczysz jaką masz zdolność kredytową.
    > Na pewno bardzo dużą.
    > Musisz tylko wybrać w którym banku chcesz.

    ...a są jakieś preferencje odnośnie banków lub chociaż złe doświadczenia,
    które omijać?
    thx!
    pzdr.

  • 5. Data: 2003-07-21 14:14:52
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    > ...a są jakieś preferencje odnośnie banków lub chociaż złe doświadczenia,
    > które omijać?
    > thx!
    > pzdr.

    Przejrzyj archiwum grupy.
    Z tego co pamiętam PKO BP jest ok a Pekao SA chyba nie

    Pzdr