  • 1. Data: 2004-11-09 13:27:59
    Temat: KREDYT
    Od: "GANDALF" <b...@v...pl>

    WIATM.
    mam takie pytanie:
    moj ojciec emeryt stara sie o kredyt w Agencji kredytowej zeby otrzymac
    pieniadze jest potrzebny nr konta - moj ojciec jako czlowiek "starej daty"
    boi sie bankow i emeryturke przynosi mu listonosz do domu.
    i pytanie brzmi: czy ja moge podac swoj nr konta aby pieniadze z banku za
    kredyt byly przelane na moje konto?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-09 14:46:59
    Temat: Re: KREDYT
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik GANDALF napisał:

> [...]
    > boi sie bankow i emeryturke przynosi mu listonosz do domu.
    > i pytanie brzmi: czy ja moge podac swoj nr konta aby pieniadze z banku za

    Zanim Twoj ojciec tam wezmie kase, to niech sobie przeczyta najpierw:
    http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2377953.html

    Milej lektury.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-10 08:34:27
    Od: "GANDALF" <b...@v...pl>

    Witam
    No fajnie, polski windykator...
    A kredyty nie bieze az tak duzo 1 tys zł...
    bardzo prosze o odp.