  • 11. Data: 2004-11-10 10:40:22
    Temat: Re: Niskie oprocentowanie w INTELIGO!!!!!!!!! :(
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik janke napisał:

    > ależ ja się z tym zgadzam! piszę jedynie, że tak jak dla Ciebie ważnym
    > parametrem jest niskie oprocentowanie kredytu, tak dla mnie niska opłata.
    > a dla nas obydwóch niezbyt liczy się wysokość oprocentowania rachunku
    > bieżącego ;)

    No spoko, ja sobie tylko tak pogadalem gornolotnie. ;-)

    > a skoro piszesz, że korzyści nie muszą być czysto finansowe... - to, czego
    > ty oczekujesz, czyli między innymi niskie oprocentowanie kredytu/linii,
    > też jest korzyścią finansową :)

    Ale dobre powiadomienia o transakcjach na koncie nie sa usluga czysto
    finansowa, a bardzo przeze mnie lubiana.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-11-10 10:46:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Muchomor napisał:

    > Hehe - wiekszosci moich znajomych tez nie interesuje, bo zaraz w dniu
    > wyplaty leca do bankomatow ;p

    No niektorzy tak lubia.

    > Przy srednim saldzie 1000 zl jedno piwo miesiecznie gratis :) (w mbanku)
    > Wszystko zalezy od tego ile ktos potrzebuje na rachunku biezacym - ja tam
    > sie np. zle czuje jak nie mam 'pod reka' 2000-3000...

    Mi to bimba. Kiedys placilem kilkadziesiat zl miesiecznie prowizji od
    wyplat w obcych bankomatach, bo po drodze z firmy do domu nie mialem
    zadnego bankomatu mojego banku. A ze nie lubie latac z gotowka, to
    wyplacalem na biezaco w miare potrzeb. No ale byly to mile czasy zaraz
    przed era spektakularnych upadkow dotcomow. ;-)

    > A Inteligo mialem kiedys i zamknalem na 4 spusty drogie to bylo cholernie...
    > (moze lubie robic za duzo przelewow...;) )

    Drogie, nie drogie, ale mile i wygodne jak cholera. No i te SMSy!

    Bartol