  • 1. Data: 2003-09-27 16:29:20
    Temat: Najlepsza KK na rynku (?)
    Od: "kefiRR" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Ostatnio policzyłem ile kosztuje moja karta Citi Silver. Przy moim modelu
    użytkowania, tzw. kredyt 0% na 21 dni to prawie 11% w stosunku rocznym
    zgodnie ze wzorem z ustawy o kredycie konsumenckim. Wydanie i stałe opłaty za
    kartę citi są średnio 2 razy wyższe niż w innych bankach. Zastanawiam się nad
    zmianą banku.

    Co sądzicie o kartach bzwbk bphpbk kredytbanku reiffeisena lukasa i mbanku ?
    Te ostatnie są najtańsze, ale jak to w życiu bywa, najprawdopodobniej coś za
    coś, jakie jest Wasze zdanie?

    pzdr

  • 2. Data: 2003-09-27 17:17:38
    Temat: Re: Najlepsza KK na rynku (?)
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "kefiRR" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Co sądzicie o kartach
    bphpbk

    koszmarnie powolna autoryzacja doprowadza mnie do nerwicy :----))))) na 89%
    nie przedluze w przyszlym roku, ale pewnie z powodu tey nerwicy calkiem
    fajny pakiet ubezpieczen dodaja :-)

    lukasa

    z powodu totalnej niekompetencji pracownikow, zlikwidowalem, ale sama karta
    dzialala ok

    mbanku ?

    mnie odmowiono - wiec stosynek mam negatywny :-))
    dziala ok - poki nie trzeba zalatwic czegos z czlowiekiem przez telefon -
    wowczas okazuje sie ze jest tu gorzej niz w lukasie

  • 3. Data: 2003-09-27 17:48:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    89%
    > nie przedluze w przyszlym roku, ale pewnie z powodu tey nerwicy calkiem

    Ja z niej jestem zadowolony - w Turcji np smigala az milo. W Polsce tez nie
    zauwazylem problemow.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-09-27 18:56:37
    Od: "" <e...@p...onet.pl>

    > zgodnie ze wzorem z ustawy o kredycie konsumenckim. Wydanie i stałe opłaty za
    > kartę citi są średnio 2 razy wyższe niż w innych bankach. Zastanawiam się nad
    > zmianą banku.

    tez sie z nimi zegnam - zwlaszcza oplata za pakiet bezpeiczenstwa, to moim
    zdaniem przesada

    > Co sądzicie o kartach bzwbk bphpbk kredytbanku reiffeisena lukasa i mbanku ?

    Raiffeisen ma b. slabe ubezpieczenie, poza tym irytowal mnie od poczatku tepota
    obslugi - nie przedluzylem.

    Z Lukasa jestem zadowolony (zwlaszcza ze karta za darmo :), wcale nie uwazam,
    ze jest ubezpieczona gorzej niz przecietnie (np. Raiffi czy BPH).

    WBK ma chyba najlepsze kursy walutowe (a Lukas te same)

    mBank najpierw przez miesiac rozpatrywal moj wniosek, reagujac dosc arogancko
    na pytanie o termin (ponoc nie ma takiego), ostatecznie pozytywnie, po czym
    prawie kolejny miesiac czekalem na kontakt agenta - ktoremu powiedzialem gdzie
    sobie moga wsadzic dzialajac w ten sposob.

    Nie pali mi sie, wiec poczekam sobie na oferte HSBC - moze warto?

  • 5. Data: 2003-09-28 05:30:25
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 89%
    > >
    > Ja z niej jestem zadowolony - w Turcji np smigala az milo. W Polsce tez

    powiem tak - nie zdazylo mi sie aby autoryzacja odbyla sie w czasie krotszym
    niz 40 sekund, mam manie kontrolowania tego czasu - poniewaz dla mnie jest
    to czas okropnie dlugi i nie do zniesienia i czesto PRZEKRACZAJACY 60 sek !
    dokonuje - jak wynika z wyciagu - ok 30 tranzakcji miesiecznie, a to oznacza
    ze az przez POL godziny miesiecznie czekam na te beznadziejna autoryzacje !
    poprzednie posiadane vc akceptowaly sie po gora kilku sekundach
    nie mam zastrzezen innego rodzaju ani do karty ani do banku, ale ten czas
    zaczyna byc moja obsesja :-)) mam karte jakies 2 miesiace i zawsze jest jw,
    czasem smieje sie to moze te z promocji sa takie specjalnie spowalniane

  • 6. Data: 2003-09-28 14:02:10
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

> [...]
    ?
    > Te ostatnie są najtańsze, ale jak to w życiu bywa, najprawdopodobniej coś

    KK BZWBK uzywam od dluzszego czasu i nie mialem zadnych problemow., no moze
    poza tym ze
    nie chcieli mi podwyzszyc limitu.
    Lukas tez bez bez problemow, na poczatku dostalem limit niezbyt duzy,
    natomiast po pol roku
    w ciagu 5 minut dostalem limit duzo wiekszy, ( w tym samym czasie BZWBK mi
    odmowil)

    ostanio intensywanie uzytkowana KK Multi - na razie bezproblemowo
    wlasnie zaczynam z KK mBanku , ale poniewaz dziala to na prawie takim samym
    systemie jak w Multi
    to tez powinno byc wsio OK.

    jesli chodzi o porownanie ubezpieczenia to zobacz sobie na
    http://www.kartybankowe.net/

    co do taniosci kart to w ostatnim czasie byly rozne promocje wiec mozna
    bylo dostac za
    pol ceny lub calkiem gratis... pewnie takie promocje beda w dalszym ciagu

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2003-09-28 16:57:59
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

> [...]
    za
    > kartę citi są średnio 2 razy wyższe niż w innych bankach. Zastanawiam się

    wszyscy tak narzekacie na Citi; nie zmienia to faktu, ze jest to najlepsza
    KK na rynku.
    fakt, ze jest oplata 6,50, ale dzieki temu otrzymuje sie najwiecej
    zabezpieczen i uslug w porownaniu z innymi bankami. oplata za wydanie wcale
    nie jest taka wysoka, sa banki, co maja podobna oplate. bank kieruje oferte
    przede wszystkim do pewnych klientow (firmy, instytucje), wiec jezeli komus
    nie odpowiada standardowa oplata, to niech zwroci sie do agenta i bedzie
    mogl skorzystac z licznych promocji (np. karta za 20zl); dzial aktywacji i
    utrzymania klienta monitoruje sytuacje i uwierzcie mi, ze jest mozliwe
    wynegocjowanie sobie korzystnych warunkow takze po pierwszym roku
    uzytkowania;
    jak sie cos za darmo dostaje, to sie tego nie ceni. karta citi to realny
    produkt i usluga, za ktory sie placi;

    pzdr.

    bulba

  • 8. Data: 2003-09-28 17:01:43
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tez sie z nimi zegnam - zwlaszcza oplata za pakiet bezpeiczenstwa, to moim
    > zdaniem przesada

    mysle, ze jezeli aktywnie korzystasz z karty, to oplata 6,50 jest raczej
    symboliczna przy tym poziomie uslug. zawsze mozesz nie uzyc karty w danym
    miesiacu, wowczas oplata nie bedzie naliczona; no tylko po co wydawac karty
    ludziom, ktorzy nie beda z nich korzystac; jak sie liczy kazda zlotowke i
    nie ma pieniedzy, to sie nie korzysta z KK

    pzdr.

    bulba

  • 9. Data: 2003-09-28 21:06:15
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "bulba" <w...@g...art.pl> wrote in message

    > mysle, ze jezeli aktywnie korzystasz z karty, to oplata 6,50 jest raczej
    > symboliczna przy tym poziomie uslug.

    A co masz na myśli przez TEN poziom usług ?
    Jeżeli potrzebujesz przykładów na to aby pokazać, że TEN poziom usług nie
    oznacza WYSOKI, to chętnie służę.

    Pozdrawiam
    GO

  • 10. Data: 2003-09-28 21:13:48
    Od: "kefiRR" <x...@g...pl>

    > utrzymania klienta monitoruje sytuacje i uwierzcie mi, ze jest mozliwe
    > wynegocjowanie sobie korzystnych warunkow takze po pierwszym roku
    > uzytkowania;

    Czy próbowałaś z nimi negocjować? Dzwonię do Citiphone i mówię: Jestem
    waszym klientem od dłuższego czasu, nie sprawiam kłopotów i kręcę duże
    obroty, w sumie was lubię, ale dostałem ineresującą ofertę od Reiffeisena,
    czy możecie mi coś zaproponować? Myślisz, że to zadziała?

    pzdr