  • 11. Data: 2003-09-29 07:28:37
    Temat: Re: Najlepsza KK na rynku (?)
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "GOL" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bl7hts$82h$1@news.onet.pl...
    > A co masz na myśli przez TEN poziom usług ?
    > Jeżeli potrzebujesz przykładów na to aby pokazać, że TEN poziom usług nie
    > oznacza WYSOKI, to chętnie służę.

    jak chcesz cos konkretnego napisac, to prosze; wtedy mozna podyskutowac;

    bulba

  • 12. Data: 2003-09-29 13:02:37
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Zadziala o ile faktycznie masz sensowne obroty.

  • 13. Data: 2003-09-29 18:36:56
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    MC Silver BPH-PBK
    szlag mnie trafił jak ostatnio w hotelu w Goniądzu czekałem 5 min. na
    autoryzację 20 zł.

    MC Silver PKO BP SA
    Dobra karta z dobrym ubezpieczeniem. Niskie oprocentowanie (dla
    posiadających konto w PKO lub ePKO). Brak podglądu przez net.

    AmEx Millennium SA
    Extra działa i nie trzeba wyczekiwać na autoryzację. Dość niska
    akceptowalność, ale ostatnio szybko się poprawia. Dobra dla ludzi
    podrużujących za granicę w połączeniu z ich VE.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 14. Data: 2003-09-30 15:28:12
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

> [...]
    > obroty, w sumie was lubię, ale dostałem ineresującą ofertę od Reiffeisena,
    > czy możecie mi coś zaproponować? Myślisz, że to zadziała?

    A co tam u diabła jest do negocjowania?
    ja używam karty VC z Citi praktycznie od początku ich działalności w Polsce,
    bo na poczatku to była jedyna karta z ubezpieczeniem i zastrzegana w chwili
    zgłoszenia a nie od następnego dnia (jak wtedy miały inne banki), z kredytu
    nie korzystam, spłacam w terminie. jak bym chciał skorzystac z kredytu -
    proszę bardzo, można go dostać za 9.9 % do 75% limitu kredytu, wystarczy
    tylko zgłosić transakcje (transakcję) które mają być kredytowane - kredyt
    liczą wtedy tylko od kwoty tego co się zgłosiło. Szybciej i taniej niż
    kupowanie np pralki na "standardowy" kredyt (bo nie ma prowizji i biegania z
    papierami).

  • 15. Data: 2003-09-30 18:38:45
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liczą wtedy tylko od kwoty tego co się zgłosiło. Szybciej i taniej niż
    > kupowanie np pralki na "standardowy" kredyt (bo nie ma prowizji i biegania

    np oplata roczna;
    patrze do materialow bankowych i nie wiem, skad wziales 9,9%, skoro mi tu
    stoi 16,48%

    pzdr.

    bulba

  • 16. Data: 2003-09-30 19:28:27
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "bulba" <w...@g...art.pl> wrote in message

    > Użytkownik "GOL" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak chcesz cos konkretnego napisac, to prosze; wtedy mozna podyskutowac;
    >
    > bulba

    Oj nie unoś się tak od razu :)
    Przeczytaj moje pytanie - to ja właśnie poprosiłem o konkrety, bo określenie
    "TEN poziom" nie jest chyba precyzyjne a sugeruje coś nieprawdopodobnie
    wspaniałego ;)
    Doświadczenia jako klient CITI miałem różne (i pozytywne i negatywne) ale na
    pewno nie mogę wypowiadać się w samych "Och ! i ach !"

    Pozdrawiam
    GO

  • 17. Data: 2003-09-30 19:48:55
    Od: "Borys" <t...@N...gazeta.pl>

    bulba <w...@g...art.pl> napisał(a):

    > np oplata roczna;
    > patrze do materialow bankowych i nie wiem, skad wziales 9,9%, skoro mi tu
    > stoi 16,48%

    Bywa, ze sa akcje z innymi firmami, jak np z SONYM, miales 7% rabatu przy
    silver i 10% przy goldzie, a dodatkowo mogles rozlozyc na 9.99 ...
    Ale fakt - normalnie jest 16.84 %

    Mozna jednak (NALEŻY!) również negocjowac i jesli kwota dla rat jest duża, to
    nawet na 13% moga zejsc, moze nawet nizej...
    To fakty, a nie ploty.

    Borys

  • 18. Data: 2003-09-30 20:20:04
    Od: "bulba" <w...@g...art.pl>

> [...]
    na
    > pewno nie mogę wypowiadać się w samych "Och ! i ach !"

    jezeli chodzi o konta osobiste, to niewatpliwie nie cieszyly sie one duza
    slawa;
    jednak karta jest juz od lat na rynku i jest coraz bardziej wzbogacana; juz
    niedlugo nastepne nowosci; np zaden bank oprocz citi nie ubezpiecza
    transakcji przewyzszajcych limit na karcie;
    poza tym nawet jak na glupia majorke pojedziesz, to zadzwonia do ciebie i
    sie spytaja, czy naprawde tam jestes;

    pzdr.

    bulba

  • 19. Data: 2003-10-01 08:14:42
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    > np oplata roczna;
    > patrze do materialow bankowych i nie wiem, skad wziales 9,9%, skoro mi tu
    > stoi 16,48%

    Fakt - nie wszyscy mają 9%, ZTCW mają posegmentowanych klientów i ta oferta
    była skierowana do któregoś z tych segmentów. Dostałem od nich pismo z
    informacjąo tym, dział do końca października, i jest 9.99% na dowolne zakupy
    (tak więc nie łączone z konkretną firmą). Wczoraj z ciekawości zadzwoniłem z
    pytaniem o oprocentowanie takiego kredytu - facet też podał mi 9.99% - więc
    chyba działa

  • 20. Data: 2003-10-01 11:05:00
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Darek" <g...@p...fm> wrote:

    > Zadziala o ile faktycznie masz sensowne obroty.

    Zadziała, zadziała - znam ludzi z Citowego dep. utrzymania klienta - jak
    tylko nie użyjesz karty przez miesiąc, zaraz do ciebie zadzwonią czy
    przypadkiem nie korzystasz z oferty innego banku - jesli odpowiesz że
    tak, zaproponują obniżenie opłaty rocznej, albo chociaż jakiś citowy
    gadżet dostaniesz... :))

    --
    The moon shane with a fuller red...
    And the skin stretched pale on your bones