  • 1. Data: 2003-09-27 13:49:50
    Temat: [Lukas] Karta VE
    Od: "D.D." <n...@w...pl>

    Witam,
    Prawie dwa lata temu założyłem w Luksie Konto Standard i zamówiłem kartę VE
    co mnie kosztowało 15 zł. Następnie rachunek zamieniłem na e-Konto, i jakiś
    czas później na e-Konto PRO.
    I tu mam pytanie. Czy następną kartę VE którą dostaną będzie traktowana jako
    "Wydanie pierwszej karty do konta" za 0 zł czy "Wydanie kolejnej karty do
    konta" za 10 zł.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2003-09-27 13:56:17
    Temat: Re: [Lukas] Karta VE
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bl44i3$ad9$...@n...onet.pl,
    D.D. <n...@w...pl>:

    > I tu mam pytanie. Czy następną kartę VE którą dostaną będzie
    > traktowana jako "Wydanie pierwszej karty do konta" za 0 zł czy
    > "Wydanie kolejnej karty do konta" za 10 zł.

    Ani jedno ani drugie.

    Wznowienie karty po upływie okresu ważności lub wydanie duplikatu karty: 10
    PLN

    http://www.lukas.com.pl/download/toip.pdf

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-27 14:09:16
    Od: "D.D." <n...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bl44i3$ad9$...@n...onet.pl,

    > Ani jedno ani drugie.
    >
    > Wznowienie karty po upływie okresu ważności lub wydanie duplikatu karty:
> [...]
    No tak rzeczywiscie jest jeszcze jedna pozycja w tabeli. :-))

    A gdybym zamknal rachunek i po jakims casie otwarł znowu to jak to traktuja
    jak otwarcie nowego rachunku czy jako wzowienie starego rachunku. Bo kiedys
    przeczytalem chyba tutaj na grupie ze ktos tak zrobil i mial w odbiorcach
    wszystkich wpisanych wszczesniej odbiorców.

    Pozdrawiam
    Damian