    From: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepsza KK na rynku (?)
    Date: Sun, 28 Sep 2003 16:02:10 +0200

    Użytkownik "kefiRR" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bl4dt0$piu$1@inews.gazeta.pl...
    > Co sądzicie o kartach bzwbk bphpbk kredytbanku reiffeisena lukasa i mbanku
    ?
    > Te ostatnie są najtańsze, ale jak to w życiu bywa, najprawdopodobniej coś
    za
    > coś, jakie jest Wasze zdanie?

    KK BZWBK uzywam od dluzszego czasu i nie mialem zadnych problemow., no moze
    poza tym ze
    nie chcieli mi podwyzszyc limitu.
    Lukas tez bez bez problemow, na poczatku dostalem limit niezbyt duzy,
    natomiast po pol roku
    w ciagu 5 minut dostalem limit duzo wiekszy, ( w tym samym czasie BZWBK mi
    odmowil)

    ostanio intensywanie uzytkowana KK Multi - na razie bezproblemowo
    wlasnie zaczynam z KK mBanku , ale poniewaz dziala to na prawie takim samym
    systemie jak w Multi
    to tez powinno byc wsio OK.

    jesli chodzi o porownanie ubezpieczenia to zobacz sobie na
    http://www.kartybankowe.net/

    co do taniosci kart to w ostatnim czasie byly rozne promocje wiec mozna
    bylo dostac za
    pol ceny lub calkiem gratis... pewnie takie promocje beda w dalszym ciagu

    pozdro
    SirmarK