    From: "" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepsza KK na rynku (?)
    Date: 27 Sep 2003 20:56:37 +0200

    > zgodnie ze wzorem z ustawy o kredycie konsumenckim. Wydanie i stałe opłaty za
    > kartę citi są średnio 2 razy wyższe niż w innych bankach. Zastanawiam się nad
    > zmianą banku.

    tez sie z nimi zegnam - zwlaszcza oplata za pakiet bezpeiczenstwa, to moim
    zdaniem przesada

    > Co sądzicie o kartach bzwbk bphpbk kredytbanku reiffeisena lukasa i mbanku ?

    Raiffeisen ma b. slabe ubezpieczenie, poza tym irytowal mnie od poczatku tepota
    obslugi - nie przedluzylem.

    Z Lukasa jestem zadowolony (zwlaszcza ze karta za darmo :), wcale nie uwazam,
    ze jest ubezpieczona gorzej niz przecietnie (np. Raiffi czy BPH).

    WBK ma chyba najlepsze kursy walutowe (a Lukas te same)

    mBank najpierw przez miesiac rozpatrywal moj wniosek, reagujac dosc arogancko
    na pytanie o termin (ponoc nie ma takiego), ostatecznie pozytywnie, po czym
    prawie kolejny miesiac czekalem na kontakt agenta - ktoremu powiedzialem gdzie
    sobie moga wsadzic dzialajac w ten sposob.

    Nie pali mi sie, wiec poczekam sobie na oferte HSBC - moze warto?