    From: "bulba" <w...@g...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najlepsza KK na rynku (?)
    Date: Sun, 28 Sep 2003 18:57:59 +0200
    Sender: b...@t...onet.pl@os-gornik.bochnia.pl

    Użytkownik "kefiRR" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bl4dt0$piu$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Ostatnio policzyłem ile kosztuje moja karta Citi Silver. Przy moim modelu
    > użytkowania, tzw. kredyt 0% na 21 dni to prawie 11% w stosunku rocznym
    > zgodnie ze wzorem z ustawy o kredycie konsumenckim. Wydanie i stałe opłaty
    za
    > kartę citi są średnio 2 razy wyższe niż w innych bankach. Zastanawiam się
    nad
    > zmianą banku.

    wszyscy tak narzekacie na Citi; nie zmienia to faktu, ze jest to najlepsza
    KK na rynku.
    fakt, ze jest oplata 6,50, ale dzieki temu otrzymuje sie najwiecej
    zabezpieczen i uslug w porownaniu z innymi bankami. oplata za wydanie wcale
    nie jest taka wysoka, sa banki, co maja podobna oplate. bank kieruje oferte
    przede wszystkim do pewnych klientow (firmy, instytucje), wiec jezeli komus
    nie odpowiada standardowa oplata, to niech zwroci sie do agenta i bedzie
    mogl skorzystac z licznych promocji (np. karta za 20zl); dzial aktywacji i
    utrzymania klienta monitoruje sytuacje i uwierzcie mi, ze jest mozliwe
    wynegocjowanie sobie korzystnych warunkow takze po pierwszym roku
    uzytkowania;
    jak sie cos za darmo dostaje, to sie tego nie ceni. karta citi to realny
    produkt i usluga, za ktory sie placi;

    pzdr.

    bulba