  • 1. Data: 2002-01-14 09:52:48
    Temat: VE Inteligo bez limitu - czy bezpieczne?
    Od: m...@p...gazeta.pl

    Czy karta VE Inteligo z opcją bez limitów wypłat jest bezpiecznym
    rozwiązaniem w takiej konfiguracji:
    * przeciętne saldo rachunku ok. 0 zł
    * przelewy na konto wyłącznie tuż przed zakupami
    ?

    Przychodzą mi do głowy takie dwa scenariusze:
    1. Gubię kartę. Ktoś próbuje się nią posłużyć w sklepie/bankomacie. Czy
    jest jakakolwiek techniczna możliwość, że zrobi mi debet?
    2. Ktoś próbuje zapłacić nią przez internet. Czy jest jakakolwiek
    możliwość zrobienia zakupów jeśli na koncie nie ma pieniędzy? Ja nie
    przewiduję wykonywania zakupów internetowych tą kartą.

    Po jakim czasie obowiązuje zastrzeżenie karty? Czy natychmiast w
    momencie zgłoszenia?

    migg