  • 1. Data: 2002-01-13 20:42:03
    Temat: plbiznesbanki na irc-u
    Od: <a...@p...onet.pl>

    założyłem dla naszej grupy kanal na serwerze warszawa.irc.pl (najlepiej
    wchodzić mirc-em) kanal nazywa się plbiznesbanki
    myslę że miło będzie czasami wymieniać doświadczenia online w rozmowie.

  • 2. Data: 2002-01-13 20:55:05
    Temat: Re: plbiznesbanki na irc-u
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

    > założyłem dla naszej grupy kanal na serwerze warszawa.irc.pl (najlepiej
    > wchodzić mirc-em) kanal nazywa się plbiznesbanki
    > myslę że miło będzie czasami wymieniać doświadczenia online w rozmowie.

    Nie ma takiego kanalu ;)

    Piotr "Gamster" Kołodziejczyk
    g...@i...pl

  • 3. Data: 2002-01-14 05:48:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <a...@p...onet.pl>
    > założyłem dla naszej grupy kanal na serwerze warszawa.irc.pl (najlepiej
    > wchodzić mirc-em) kanal nazywa się plbiznesbanki

    A na poznan.irc.pl założyłeś? Bo ja przez ww. nie wchodzę właściwie...
    :>

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2002-01-14 06:44:04
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > <a...@p...onet.pl>
    >
    > A na poznan.irc.pl założyłeś? Bo ja przez ww. nie wchodzę właściwie...
    na poznan.irc.pl też założyłem

  • 5. Data: 2002-01-14 06:44:39
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma takiego kanalu ;)
    jest taki kanał, musisz jego nazwę wpisać ręcznei do programu

  • 6. Data: 2002-01-14 09:51:31
    Od: "winetou" <w...@p...com.pl>

    > założyłem dla naszej grupy kanal na serwerze warszawa.irc.pl (najlepiej
    > wchodzić mirc-em) kanal nazywa się plbiznesbanki
    > myslę że miło będzie czasami wymieniać doświadczenia online w rozmowie.

    Podrzucilem tam jednego bota (Fidel) ale kanal raczej cieszy sie bardzo
    malym zainteresowaniem...

    Sawinski Piotr

    P.S. Dlaczego najlepiej wchodzic mIRC'em?

  • 7. Data: 2002-01-15 07:29:53
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Podrzucilem tam jednego bota (Fidel) ale kanal raczej cieszy sie bardzo
    > malym zainteresowaniem...
    >
    > Sawinski Piotr
    >
    > P.S. Dlaczego najlepiej wchodzic mIRC'em?
    mircem bo jest najlepszym programem pod windows do irc.
    a kanał jest poto żeby w razie co to można było pogadać na żywo

  • 8. Data: 2002-01-15 20:36:34
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    > mircem bo jest najlepszym programem pod windows do irc.
    >a kanał jest poto żeby w razie co to można było pogadać na żywo

    Kolega zapomnial podac, ze jest to najgorszy program wogole do ircowania
    :)))

    Ale to juz NTG :)

    Pozdrawiam,

    --