  • 11. Data: 2002-01-19 21:05:07
    Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Powaznie brakuje mi tylko elektronicznego dostepu do rachunku,
    > a przynajmniej podgladu operacji.

    Bedzie w czerwcu...
    Pzdr
    marcin

  • 12. Data: 2002-01-19 21:16:27
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:6...@n...onet.pl...

    > Z dala od Millenium - nie wiem skąd oni biorą głupich klientów (albo
    > jednorazowych - takich jak ja)
    Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium i
    nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe odpo
    wiedzi i szybka obsluga!
    Zauwazylem na tej grupie, iz wiele osob zawsze ma tzw."dobre rady". A to shi
    tibank, a to beznadziejne BZWBK, a to idoci z Lukasa, a to Debillennium (jak
    napisal jakiś mądry "ktoś" w kolejnym poscie tej dyskusji). Ludzie, ktorzy "
    dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot
    ykaja powstaja nierzadko z ich winy. Proponuje osobom, ktore na tej grupie z
    awsze maja racje spojrzec na swoje posty nie tylko kiedy je redaguja w swoim
    komputerze. Niech zobacza jak wyglada to na grupie dyskusyjnej, na FORUM PUB
    LICZNYM . Jak wysoki poziom merytoryczny reprezentowany jest w tych mailach
    i jak swiadcza oone o kulturze piszących...

    > Zakładaliście kiedyś zwykłą lokatę terminową w ciągu 45 minut ?!? (od mome
    ntu
    > rozpoczęcia obsługi).
    Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
    pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i przyjma
    nowego pracownika. A moze Ty masz chec zajac takie miejsce? W koncu "jak wsz
    yscy" znasz sie "na wszytkim" najlepiej. Zobaczymy co potem ktos napisze na
    tej grupie o Tobie. Zycze samych pochlebnych maili.
    --
    AruBuru

  • 13. Data: 2002-01-19 21:42:39
    Temat: Re: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl
    Od: Jarzabek <s...@p...us>

    sa.:655d.00000032.3c4ã2...@n...onet.pl... >
    > Ludzie, ktorzy " > dyskutuja " w ten sposob
    nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot > ykaja powstaja
    nierzadko z I winy. Proponuje osobom, ktore na tej grupie z > awsze
    maja racje spojrzec na swoje posty

    A moze jakies przyklady tych win? Ze Millennium jest doskonale to juz wiemy,
    bo pisalo juz o tym takich dwoch.

  • 14. Data: 2002-01-20 12:35:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości

    > Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium

    Przyznam Ci rację, jeśli chodzi o klientów. Ich nie trzeba obrażać.

    > nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe
    odpo
    > wiedzi i szybka obsluga!

    Ale tutaj już się nie zgodzę.

    Miałem ROR w Millennium. Naprawdę dla nich każda możliwa operacja w oddziale
    39 to był wielki problem. Nie chce mi się teraz dokładnie pisać - sporo tego
    było. Ale, jak znajdę troszkę czasu - napiszę.
    Dużo zależy od oddziałów. W Bytomiu - rewelacja. U mnie - kompletna klapa...

    O czasie nocnego przetwarzania nie wspomnę...

    > Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
    > pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i
    przyjma

    Hmmm... reklamację, powiadasz... Ja składałem trzy.

    Jedna na naliczanie miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku. Była
    naliczana losowo co kilka tygodni, a potem przez kilka miesięcy nie była
    pobierana. Tak, wiem, że zlezy to od salda średniego. Ale mnie się wtedy
    opłaciło trzymać na ROR mniej, niż 500 złotych, a resztę na wyżej
    oprocentowanych lokatach.
    Na odpowiedź czekałem może jakieś 4 miesiące... Niby się coś miało
    zmienić...

    Druga - nie można było zrealizować płatności z jednego z modeli bankomatów
    euronetu. Z IBMa dało się, z tego drugiego [nie pamiętam nazwy], nie.
    Zgłaszałem wielkrotnie. W końcu reklamacja. Kilka miesięcy czekania,
    pozywtynie rozpatrzona, przeprosiny. Dalej bankomaty nie działały...
    Zadzwoniłem do euronetu i załatwiłem w tydzień...

    Trzecia - nowa karta VE była tak fatalnie zrobiona, że napisy zeszły przy
    normalnym użytkowaniu bardzo szybko. Złożyłem reklamację w oddziale. Brak
    odpowiedzi...

    Naprawę, ja przekopów z tym bankiem miałem mnóstwo, nawet nie wszystkie już
    pamiętam... Ale po rozstaniu z nim - naprawę poczułem, że można zrobić
    porządną obsługę klienta [inteligo].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 15. Data: 2002-01-21 01:38:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> writes:

> [...]
    > dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich dot

    No, z tym Citi to bym nie przesadzal - tam problemy byly (nie wiem jak
    teraz, nie uzywam) rzecza normalna, ich ilosc byla porownywalna z iloscia
    wszystkich operacji. I na pewno ich znakomita wiekszosc nie byla wina
    klienta.

    > Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
    > pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i przyjma
    > nowego pracownika.

    Szczerze mowiac zlozenie reklamacji (nawet zasadnej i uznanej) nie
    powinno zawsze powodowac zwolnienia pracownika, raczej pouczenie itp.
    W koncu mniejsza rotacja pracownikow = ich wieksze doswiadczenie -
    kazdy ma prawo sie czasem pomylic, byle nie bylo to nic powaznego.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-01-21 01:39:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "maryan" <m...@b...pl> writes:

    [Millennium]

    > Bedzie w czerwcu...

    Tylko ktorego roku :-)

    Powaznie, to bedzie jak bedzie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2002-01-21 10:15:00
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    "
    > dyskutuja" w ten sposob nie chca czasem zauwazyc, iz problemy, ktore ich

    Tak, tak. Zawsze sa problemy z tymi klientami, to wszystko ich wina. Problem
    zaczyna sie szanowny kolego Aru Buru w miejscu, gdzie bank musi cos z tym
    problemem zrobic. I tu zaczynaja sie schody, zwlaszcza kiedy zatrudnia sie
    niewykwalifikowana kadre ktora tych klientow ma obslugiwac.

  • 18. Data: 2002-01-21 22:21:08
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > Tylko ktorego roku :-)
    >
    > Powaznie, to bedzie jak bedzie.

    Wróbelki cwierkaja, ze jeszcze w tym... pozyjemy, zobaczymy ;-))

  • 19. Data: 2002-01-22 20:00:05
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@d...pm.waw.pl...

> [...]
    > teraz, nie uzywam) rzecza normalna, ich ilosc byla porownywalna z iloscia
    > wszystkich operacji. I na pewno ich znakomita wiekszosc nie byla wina

    OK! Nie zawsze jest tak jak napisalem. Bije sie w piersi :-) Jest tez i tak,
    ze problemy sa po
    drugiej stronie. Wydaje mi sie, ze pojaiwaja sie one kiedy banki na sile
    otwieraja mase oddzialow, szukaja "na hura" ludzi, a potem za krotko ich
    szkolą. Wtedy jest dokladnie tak jak napisal Fuzzyo.
    --
    AruBuru