  • 11. Data: 2011-06-08 08:13:31
    Temat: Re: Na TVP2 o Getin Noble Bank teraz
    Od: z <z...@g...pl>

    Maruda pisze:

    > W przypadku ubezpieczeń - przecież suma składek, to suma odszkodowań
    > plus zysk i koszty TU. A więc suma odszkodowań jest zawsze mniejsza od
    > sumy składek. Więc "niekorzystność" jest oczywista.

    W ten sposób to w każdym sklepie możesz zastosować
    Chodziłoby o bardziej "wyrafinowany" przypadek :-)
    Podpisujesz umowę która opiewa na x zł ale na ostatniej stronie drobnym
    druczkiem jest odnośnik do regulaminu w którym na stronie 645 jest
    napisane że kwota x rośnie o y% bo coś tam. (już czerwona lampka)
    Ktoś daje Ci umowę do podpisania i liczy na to że się nie doczytasz
    (nie ważne czy z lenistwa czy z jakiegoś innego powodu) albo źle
    zrozumiesz. (typu złotych dwadzieścia za km :-) )
    Liczy się "świadome działanie w celu..." i za to jest od 6 miesięcy do
    lat 8.
    Oczywiście zaraz usłyszę tłumaczenia że dobra umowa to skomplikowana
    umowa i że to dla dobra klienta. Terefere...

  • 12. Data: 2011-06-08 11:42:55
    Od: "schizzza" <schizzza@WYTNIJ_TOwp.pl>

    JA pracuję w getinie i widzę jak ludzie czytają umowy- przejrzą i już, a potem
    niestety są pretensje do banku.
    Mam nadzieje, że szybko złapią tego oszusta.

  • 13. Data: 2011-06-09 11:52:47
    Od: z <z...@g...pl>

    schizzza pisze:
    > JA pracuję w getinie i widzę jak ludzie czytają umowy- przejrzą i już, a potem
    niestety są pretensje do banku.
    To swoją drogą. Na siłę głupiego nie uszczęśliwisz ale to nie zwalnia ze
    świadomości że (może nie ciebie ale szefostwo) można wprowadzającego w
    błąd ukarać.

  • 14. Data: 2011-06-09 20:39:55
    Od: nn <...@...nn>

    Nie kazdy mial mozliwosc obejrzec ten program. Mozecie krotko powiedziec
    o co chodzilo?