  • 1. Data: 2011-06-07 09:37:54
    Temat: Aktualna strona typu kiedykasa.pl
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ostatnio sprawdzam kiedy dotrze przelew na kiedykasa.pl
    i czesto podany tam czas dotarcia przelewu jest bledny -
    - nieraz przelew dochodzi duzo predzej, nieraz pozniej.

    Wiem, ze moge wejsc na strone banku,
    sprawdzic sesje elixir itd, ale czy jest jakis odpowiednik
    tamtej strony z aktualna baza sesji czy czego tam?

  • 2. Data: 2011-06-07 21:07:10
    Temat: Re: Aktualna strona typu kiedykasa.pl
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 11:37, Q pisze:
> [...]
    >
    > Wiem, ze moge wejsc na strone banku,
    > sprawdzic sesje elixir itd, ale czy jest jakis odpowiednik
    > tamtej strony z aktualna baza sesji czy czego tam?

    Strona wydaje się być aktualna, ja ma konta w 3 bankach i często
    przelewam kasę między nimi. Z obserwacji moich wynika, że podane na
    oficjalnych stronach godziny sesji często rozmijają się z
    rzeczywistością. Dlaczego tak jest? chyba nie wie nikt, w każdym bądź
    razie pieniądze ostatnio są szybciej niż powinny :) przelewy międzu
    Lukas Bank, BPH i PKO BP

  • 3. Data: 2011-06-08 07:26:05
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > Dlaczego tak jest? chyba nie wie nikt, w każdym bądź razie pieniądze
    > ostatnio są szybciej niż powinny :) przelewy międzu Lukas Bank, BPH i PKO

    Dokladnie - ostatnio mialem szybciej (co bylo bardzo fajne):
    z getinu wyszlo kolo 7 a na polbanku bylo juz kolo 9.

    Na bank zmienily sie godziny badz ilosc sesji
    w niektorych bankach - tylko gdzie sa te aktualne info? :)