  • 1. Data: 2011-06-07 19:12:08
    Temat: Polbank Era
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W jakiej walucie jest rozliczana KK Polbank Era? A tak naprawdę to pytanie
    jest następujące: jeśli mam wybór, w jakiej walucie płacić, to jaką wybrać,
    tzn. w jakiej najbardziej się opłaca?

    Pozdrawiam,
    Assemblea

  • 2. Data: 2011-06-07 19:21:18
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Cze, 21:12, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > W jakiej walucie jest rozliczana KK Polbank Era?
    w PLN

    > A tak naprawd to pytanie
    > jest nast puj ce: je li mam wyb r, w jakiej walucie p aci , to jak wybra ,
    > tzn. w jakiej najbardziej si op aca?

    to zależy jakie przeliczenie będzie najkorzystniejsze, ale rzadko
    kiedy (nigdy) nie jest tak by opłacało się płacić w walucie innej niż
    podstawowa waluta w danym kraju/miejscu.
    (czyli w strefie EURO w EURO, w UK funty, w USA dolary itd).

  • 3. Data: 2011-06-07 19:33:24
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):

    > to zale=BFy jakie przeliczenie b=EAdzie najkorzystniejsze, ale rzadko
    > kiedy (nigdy) nie jest tak by op=B3aca=B3o si=EA p=B3aci=E6 w walucie innej=
    > ni=BF
    > podstawowa waluta w danym kraju/miejscu.
    > (czyli w strefie EURO w EURO, w UK funty, w USA dolary itd).

    Kupuję noclegi ;-) od korporacji mającej siedzibę w Dublinie. Mogę płacić w
    euro (6.9 EUR) albo w złotych (28.71 PLN). Mam do wyboru kartę Polbank Era
    (kurs sprzedarzy euro to ok. 4.16 i mBanku (kurs - TU ZASKOCZENIE - 4.05)
    Wychodzi więc faktycznie na to, że bardziej opłaca się kupować w Euro i o
    dziwo - kartą Polbanku.

    No, to karta Polbanku przejdzie wkrótce do historii....

  • 4. Data: 2011-06-07 20:37:11
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    cos pomyliłeś koleżko

    chyba bardziej opłaca sie mbanku w takim razie

  • 5. Data: 2011-06-07 20:43:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Cze, 21:33, " " <a...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Kupuj noclegi ;-) od korporacji maj cej siedzib w Dublinie. Mog p aci w
    > euro (6.9 EUR) albo w z otych (28.71 PLN). Mam do wyboru kart Polbank Era
    > (kurs sprzedarzy euro to ok. 4.16 i mBanku (kurs - TU ZASKOCZENIE - 4.05)
    > Wychodzi wi c faktycznie na to, e bardziej op aca si kupowa w Euro i o
    > dziwo - kart Polbanku.

    Nie patrz na kursy EUR w Polbanku tylko tutaj:
    https://www.mastercard.com/global/currencyconversion
    /index.html
    z tego wynika, że kurs na dzis to 3,97

    > No, to karta Polbanku przejdzie wkr tce do historii....

    Owszem ostatnio kursy Mastercarda są jakby gorsze niz Visy ( kolejne
    testy w trakcie)

  • 6. Data: 2011-06-07 20:46:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Cze, 22:37, "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    > chyba bardziej opłaca sie mbanku w takim razie
    tylko w przypadku gdyby kursy Polbanku miały jakiekolwiek znaczenie
    przy transakcjach kartą. Nie mają.