  • 1. Data: 2011-06-07 14:02:25
    Temat: 3dsecure w Citi nie dziala
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    3dsecure w citi nie chce działać u mnie poprawnie.
    Sms przychodzi ale mimo wpisywanego kodu transakcja nie jest
    akceptowana. Na pewno wpisywałem poprawny ;)

    Co więcej, nie trzeba logować się na stronie banku aby otrzymać sms z
    kodem (tak jak jest np. w BZWBK) - oznacza to, że złodziej mając kartę
    i jeszcze nie zablokowaną kartę sim może spokojnie autoryzowac
    transakcje.

  • 2. Data: 2011-06-07 14:05:39
    Temat: Re: 3dsecure w Citi nie dziala
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    >kodem (tak jak jest np. w BZWBK) - oznacza to, że złodziej mając kartę
    >i jeszcze nie zablokowaną kartę sim może spokojnie autoryzowac

    moglby, gdyby dzialalo

  • 3. Data: 2011-06-08 06:02:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    > 3dsecure w citi nie chce działać u mnie poprawnie.
    > Sms przychodzi ale mimo wpisywanego kodu transakcja nie jest
    > akceptowana. Na pewno wpisywałem poprawny ;)

    Zadzwon na citiphone, zapytaj o powod. Tez mialem taki problem, powiedzieli,
    ze zrobilem za duzo transakcji i wlaczyla sie 'automatyczna blokada'. Zdjeli.

    a.

  • 4. Data: 2011-06-08 07:15:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Cze, 08:02, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Zadzwon na citiphone, zapytaj o powod. Tez mialem taki problem, powiedzieli,
    > ze zrobilem za duzo transakcji i wlaczyla sie 'automatyczna blokada'. Zdjeli.

    Od razu dzwoniłem;)
    Najpierw zresetowali ale nie pomogło.
    Więc powiedzieli, że wyłączą całkiem :)
    (i dadzą znać kiedyś jak znajdą powód tych problemów)

  • 5. Data: 2011-06-08 08:13:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Cze, 09:15, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Od razu dzwoniłem;)
    > Najpierw zresetowali ale nie pomogło.
    > Więc powiedzieli, że wyłączą całkiem :)
    > (i dadzą znać kiedyś jak znajdą powód tych problemów)

    Oni maja czasem dziwne rzeczy, ktore nie dzialaja a wg banku powinny.

    Ja mam np. wyciag online do KK i wpisane konta mail, gdzie powinna
    przychodzic kopia po wygenerowaniou
    Zakladalem wyciag online i zdejmowalem, zmienialem w systemie adresy
    mail - korespondencja nie chce przychodzic mimo, ze wg citiphone
    wszsytko jest prawidlowo i powinna.

  • 6. Data: 2011-06-08 16:38:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > Zakladalem wyciag online i zdejmowalem, zmienialem w systemie adresy
    > mail - korespondencja nie chce przychodzic mimo, ze wg citiphone

    A może po prostu masz jakiś nadgorliwy filtr antyspamowy/-wirusowy
    gdzieś po drodze?

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-06-08 19:23:24
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):

    > 3dsecure w citi nie chce dzia=B3a=E6 u mnie poprawnie.
    > Sms przychodzi ale mimo wpisywanego kodu transakcja nie jest
    > akceptowana. Na pewno wpisywa=B3em poprawny ;)
    >
    > Co wi=EAcej, nie trzeba logowa=E6 si=EA na stronie banku aby otrzyma=E6
    sms=
    > kodem (tak jak jest np. w BZWBK) - oznacza to, =BFe z=B3odziej maj=B1c
    kart=
    > =EA
    > i jeszcze nie zablokowan=B1 kart=EA sim mo=BFe spokojnie autoryzowac
    > transakcje.

    na kilkanaście transakcji z uzyciem 3ds citi nie mialem ani jednego
    problemu, sms przychodzil szybciej niz się zdążyła przeladowac strona

  • 8. Data: 2011-06-08 19:42:33
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Cze, 21:23, "Seba" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > na kilkana cie transakcji z uzyciem 3ds citi nie mialem ani jednego
    > problemu, sms przychodzil szybciej niz si zd y a przeladowac strona

    smsy też szybko przychodzą ale co z tego skoro nie autoryzuja
    transakcji.
    a przy wyłączonych smsach autoryzacja jest bez problemu.

  • 9. Data: 2011-06-09 07:10:07
    Od: "Mentos" <m...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 8 Cze, 08:02, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Od razu dzwoniłem;)
    > Najpierw zresetowali ale nie pomogło.
    > Więc powiedzieli, że wyłączą całkiem :)
    > (i dadzą znać kiedyś jak znajdą powód tych problemów)

    U mnie najpierw wcale nie było okienka do wpisania kodu z sms i kod nie
    przychodził.
    Po interwencji na infolini okienko się pojawiło, ale smsy nie przychodziły.
    Więc wyłączyli to całkiem. SMSy przyszły hurtowo po około godzinie.

    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 10. Data: 2011-08-02 13:47:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 18:38:02 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
    > A może po prostu masz jakiś nadgorliwy filtr antyspamowy/-wirusowy
    > gdzieś po drodze?

    Nie, ich system tak po prostu ma. Mi tez przez dlugi czas nie przychodzily
    wyciagi, a w koncu zaczely przychodzic. Jak to w citi... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944