  • 1. Data: 2002-06-11 12:19:34
    Temat: Mundial w Pekao SA
    Od: "Michal" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Pekao chyba dostosowuje jakośc swoich usług do gry piłkarzy, którzy go tak
    intensywnie reklamują :). Pod koniec kwietnia skusiłem się na promocję i złożyłem
    wniosek o kartę Pekao/Shell. Usłyszałem wtedy, że wyrobienie karty potrwa ok. 2
    tygodni. Wydało mi się to podejrzanie krótko jak na standardy Pekao, ale
    pomyślałem, że może idą nowe czasy. Kiedy po 3 tygodniach karty nie było, kontrolnie
    udałem się do odziału i tam dowiedziałem się, że zaszło jakieś małe
    nieporozumienie i na kartę czeka się zwyczajowo ok. 4 tygodni. Więc lada dzień
    powinienem ją dostac. Po następnych 3 tygodniach (!!!), pani w banku z
    uśmiechem poinformowała mnie, że mój wniosek został zwrócony przez centrum kart, ale
    wysłali go z powrotem i lada dzień (skądś to znam) dostanę kartę.
    Okazało się, że w moim oddziale przyznano mi limit na kartę, ale nikt nie wpisał go
    na wniosku, co przedłużyło procedurę wydania karty o jakieś 3 tygodnie!! W
    końcu kartę dostałem po ponad 45 dniach od dnia złożenia wniosku. Ekspres!!! Nie
    muszę dodawac, że nikt nawet nie powiedział słowa przepraszam, cały czas
    słyszałem tylko, że muszę byc cierpliwy. Jestem, ale nie wiem jak długo.
    Dodam jeszcze tylko, że przedłużenie umowy pożyczki w Eurokoncie na następny rok,
    zajęło ponad miesiąc i trzy moje wizyty w oddziale. Dopiero jak op.... panią
    z obsługi, to sprawę załatwiła w ciągu 15 minut.
    Pozdrawiam dyrekcję "najlepszego banku w Polsce", grunt to miec dobry humor.

  • 2. Data: 2002-06-12 12:33:49
    Temat: Re: Mundial w Pekao SA
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    kontrolnie udałem się do odziału i tam dowiedziałem się, że zaszło jakieś

    Oni tak maja :((( nie znam osoby ktora otrzymala shella w miare szybko. Za
    to znam osoby ktore czekaly na ta karte 1,5 m-ca co chyba jest 'lekkim'
    przegieciem.
    Dodam, ze najszybciej dostalem wypukla MC w SP.Handlobanku - od razu :-)))
    Teraz citi miesci sie raczej w swoich 14dniach. Na drugim miejscu jest Multi
    w 3 dni od zlozenia wniosku :-))
    pzd

  • 3. Data: 2002-06-12 13:38:58
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Teraz citi miesci sie raczej w swoich 14dniach. Na drugim miejscu jest Multi

    W poniedziałek po 51 dniach od daty złożenia wniosku dostałem z Citi
    Mastercarda. Pozdrawiam. Pawel

  • 4. Data: 2002-06-12 14:07:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Multi

    > W poniedziałek po 51 dniach od daty złożenia wniosku dostałem z Citi
    > Mastercarda. Pozdrawiam. Pawel

    Niezle :(( Ja dostalem normalnie - 10 dni :-)) Z tego wniosek, ze citek
    stara sie wyrownac do standardow pekao (shell) :-)))

    Ps. A czy citek 'udoskonalil' juz system i czy transakcje zagraniczne MC sa
    przeliczanie juz przez euro ?

  • 5. Data: 2002-06-12 14:12:07
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ps. A czy citek 'udoskonalil' juz system i czy transakcje zagraniczne MC sa
    > przeliczanie juz przez euro ?

    Niestety, przeliczają przez USD, docelowo ma być przez EUR, kiedy, jak to w
    Citku, nikt nie wie (pytałem w CitiPhone i w oddziale CitiGold). Pawel

  • 6. Data: 2002-06-13 06:21:41
    Od: "Stefek Burczymucha" <k...@w...pl>

    to jeszcze nic. mi powiedziano że gdybym chciał mieć saldo debetowe w
    Eurokoncie na kwotę x to muszę przedstawić:
    1. żyranta
    2. lub zdeponować kwotę x na koncie na lokacie

    dodam że mam konto w pekao od 4 lat i już się cieszę że w lipcu mnie tam nie
    będzie i kartę IKM (żółtą) będę mógł zdeponować w sedesie.

  • 7. Data: 2002-06-13 07:51:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    nie
    > będzie i kartę IKM (żółtą) będę mógł zdeponować w sedesie.

    ROTFL :-)))

    Ps. zmiana psedonimu ? :-))

  • 8. Data: 2002-06-13 11:30:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A z kim rozmawiałeś - ze swoim doradcą, czy w zwykłym oddziale ?
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-06-14 20:18:43
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > Pekao chyba dostosowuje jakośc swoich usług do gry piłkarzy, którzy go tak
    intensywnie reklamują :). Pod koniec kwietnia

    Dlaczego mnie ten mail wcale nie zdziwil?
    Radze Ci, znajdz sobie inny, porzadny bank. W Pekao czeka Cie jeszcze wiele
    niespodzianek....
    Silvio