  • 1. Data: 2002-06-11 11:05:46
    Temat: Jak najprosciej i najtaniej zaplacic, za towar na eBay w USA lub UK?
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    Witam,
    Mam nastepujacy problem. Chcialbym dokonac zakupu towarow
    niedostepnych w Polsce na aukcji eBay. Wiekszosc osob tam posiada
    konta PayPal, ktorego ja nie moge sobie otworzyc. W jaki sposob w
    miare prosto dla obu stron przeslac gotowke do USA lub UK. I ile to
    kosztuje? (Moj bank ;-) nie obsluguje przelewow miedzynarodowych.)
    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2002-06-11 17:41:30
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Uzytkownik "Karol Marks" <K...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Mam nastepujacy problem. Chcialbym dokonac zakupu towarow
    > niedostepnych w Polsce na aukcji eBay. Wiekszosc osob tam posiada
    > konta PayPal, ktorego ja nie moge sobie otworzyc. W jaki sposob w

    ja szukam wylacznie towarow z opcja "ebay payments" - zaplacisz
    ezprowizyjnie kazda karta wypikla i zero klopotow z platnoscia

  • 3. Data: 2002-06-11 20:15:11
    Od: "Miro" <n...@w...pl>

    Użytkownik Karol Marks w wiadomości do grup dyskusyjnych...

    Poczytaj http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm
    Wszystko podane jak na talerzu ;)

    Pozdrowka, Miro